×
آخرین اخبار

عضو فراکسیون زنان: مجلس موضوع مهسا امینی را بررسی می کند

  • کد نوشته: 95473
  • ۱۴۰۱-۰۶-۲۵
  • 191 بازدید
  • تهران – خبر روز – عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی از بررسی حادثه پیش آمده برای «مهسا امینی» در مجلس و شفاف سازی آن برای مردم در هفته آینده خبر داد.

    عضو فراکسیون زنان: مجلس موضوع مهسا امینی را بررسی می کند

    به گزارش خبرنگار پارلمانی دیدگاه نیوز از خانه ملت، شیوا قاسمی پور روز جمعه درباره اتفاق رخ داده برای مهسا امینی، دختر ۲۲ ساله اهل سقز که برای مسافرت به تهران سفر کرده بود به خبرنگاران گفت: اگر در این اتفاق تلخ قصور، تخلف یا برخورد خلاف قانونی رخ داده باشد، ما به عنوان نمایندگان مجلس با قاطعیت آن را دنبال خواهیم کرد.

    نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس با بیان اینکه نمایندگان از مسئولان و عوامل دخیل در این ماجرا توضیح خواهند خواست، افزود: گفته می‌شود دوربین‌های مداربسته پلیس تصاویر مربوط به مهسا امینی را ضبط کرده که بررسی این تصاویر جزو مطالبات ما از مسئولان نیروی انتظامی است تا ماجرا برای نمایندگان و مردم شفاف شود.

    به گزارش دیدگاه نیوز، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران روز پنجشنبه – ۲۴ شهریور – در پی انتشار اخباری درباره بدحالی زنی جوان پس از انتقال به یک مقر انتظامی توضیحاتی ارائه و اعلام کرد: خانمی که برای توضیح و آموزش به یکی از بخش‌های پلیس فاتب هدایت شده بود در جمع سایر افراد هدایت شده به دلیل عارضه قلبی بلافاصله با همکاری پلیس و اورژانس به بیمارستان انتقال و تحت درمان و مداوا قرار دارد. خبر تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

    همچنین در پی انتشار خبری پیرامون وقوع عارضه جسمی برای خانم مهسا امینی در یکی از مراکز پلیس، علی صالحی، دادستان تهران ضمن اعلام ورود دادستانی به این پرونده از دستور تشکیل کارگروه ویژه برای بررسی ابعاد پزشکی پرونده خبر داد.

    بر اساس این گزارش، کارگروهی ویژه از پزشکی قانونی تشکیل شده تا شرایط جسمی مهسا امینی را از نظر پزشکی مورد معاینه و بررسی‌های دقیق تخصصی و کارشناسی قرار دهند. این کارگروه با دعوت از کادر درمان مهسا امینی و با حضور کارشناسان و متخصصان مجرب پزشکی قانونی فعالیت خود را آغاز و آخرین وضعیت جسمی وی را نیز مورد بررسی قرار داده‌اند تا مشخص شود انتقال این خانم به مرکز پلیس از لحاظ پزشکی، چقدر در وقوع این حادثه موثر بوده است.

    نخستین جلسه علنی مجلس پس از تعطیلات نمایندگان روز سه شنبه ۲۹ شهریور برگزار می شود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *