×
آخرین اخبار

اولین نشست هم اندیشی اعضای کمیته امور استانها با حضور رییس فدراسیون فوتبال
عزیزی خادم: هیاتهای فوتبال بازوان اجرایی فدراسیون هستند

  • کد نوشته: 66080
  • ۱۴۰۰-۰۴-۱۵
  • 206 بازدید
  • رئیس فدراسیون فوتبال در جمع اعضای کمیته استانها حضور یافت و اعلام کرد استانها بازوان اجرایی فدراسیون بوده و برای موفقیت و توسعه در هیاتهای فوتبال از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.
    عزیزی خادم: هیاتهای فوتبال بازوان اجرایی فدراسیون هستند

    به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از سایت رسمی فدراسیون، شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال ضمن تشکر از تلاشهای مجموعه کمیته استانها و تقدیر از بیک وردی، ششکلانی، براتی،حیدری، جعفرزاده گفت: حضور دکتر براتی را در این جلسه به فال نیک می گیریم. ایشان بسیار کاردان و کارآمد هستند. فعالیتهای بسیار مفیدی را در تدوین اساسنامه و بخش تدوین مقررات فدراسیون انجام داده اند که جای تشکر و قدردارنی دارد. ایشان در این بخش زحمات زیادی را کشیده و کار ماندگاری را در چندین سال گذشته انجام دادند.قطعا باتدابیر ایشان در بحث حقوقی، مشکلی پیش نخواهد آمد.

    وی در ادامه به خاطر صعود تیم ملی به نمایندگان استانها تبریک گفت و در ادامه افزود: صعود تاریخی و معجره آسیای تیم ملی فوتبال را تبریک می گویم که بدون شک این صعود بخاطر تلاشها و زحمات شما دوستان در استانها بوده است. میزبانی را از ما گرفته بودند، فوتبال ایران به مانند پیکر نیمه جانی بود. باید با تلاش و پشتکار جان دوباره می گرفت و با همت کادر فنی، بازیکنان، مسئولین و هیاتهای فوتبال و در نهایت به لطف خداوند شادی به ما بازگشت و ۴ پیروزی را به دست آوردیم.

    رئیس فدراسیون فوتبال معتقد است استانها با کمترین امکانات و بیشترین حجم کار انجام می‌دهند. وی در این باره گفت: تلاش شما قابل درک و تشکر است. ما صادقانه و خالصانه کنار هیات ها خواهیم بود. علیرغم موانع و مشکلاتی‌که وجود داشته یا دارد، فدراسیون فوتبال اعتقادش بر این است که مجمع فدراسیون اصل و اساس ریشه فوتبال است و در دل این مجمع هیاتها هستند و این امر بر کسی پوشیده نیست. شاکله اصلی مجمع، هیاتها هستند و به من لطف داشتند و در انتخابات شاهد عنایتشان بودیم.

    وی درادامه بیان کرد: متاسفانه هایتهای فوتبال علیرغم محدودیت های مالی و کاری که دارند با حداقل ها کار می کنند، این امر را می بینیم و مبحث مهمی برای ما است. فدراسیون در این سه تا ۴ ماه تمرکزش بر روی تیم ملی بزرگسالان گذاشته بود که خوشبختانه به نتیجه خوبی منتهی شد. فوتبال بانوان که تعطیل شده بود اکنون شکوفا شده و در مسابقات کافا حضور دارد و در حوزه های پایه نیز کارهای مناسبی صورت گرفته شده است. امیدوارم این وضعیت را گسترش دهیم و طی چند روز آینده به کرمان می رویم تا چند پروژه را افتتاح کنیم. همچنین در سیرجان نیز افتتاحیه آکادمی را پیش رو داشته و در استانهای آذربایجان شرقی و چهارمحال بختیاری پروژه های مختلف دیگری را در دست افتتاح داریم و خوشبختانه فدراسیون فوتبال کاملا در حال سر و سامان گرفتن است.

    عزیزی خادم: هیاتهای فوتبال بازوان اجرایی فدراسیون هستند

    رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه اعلام کرد که تیم ملی وارد یک مرحله سخت خواهد شد و برای موفقیت در این مرحله هیاتها که بازوان اصلی فدراسیون هستند باید حامی ما باشند. وی گفت: تیم ملی با توجه به امکانات مالی که دارد، وارد یک مرحله سخت تر، هیجانی تر، حساسس تر شده است. همه در یک قایق هستیم. اگر جایی لطمه بخورد، بدون شک دیگر بخش ها نیز لطمه می خورند. تقویت استانها باعث می‌ شود تا در مسیر مناسبی قرار بگیریم. از تمام ظرفیتهای مالی و صنعتی کشور استفاده می‌کنیم تا بتوانیم فضاهای مناسبی را برای تیم های ملی ایجاد کنیم. بدون شک توسعه یک شبه اتفاق نمی افتد و نیاز به زمان و حمایت داریم.

    عزیزی خادم ادامه داد: فدراسیون را زیر صفر تحویل گرفتیم. ما دنبال این هستیم که هیاتها دیده شوند. بر همین اساس اسپانسر بعدی ما به محضی که مشخص شود، درصدی از مبلغش را با استانها اختصاص خواهیم داد تا استانها نیز جان تازه ای بگیرند. روی بحث قوانین، به روز شدن حق عضویت ها و درآمد ها هم این آمادگی را داریم که هر تصمیمی بگیرید، اجرا کنیم. حتما در این حوزه اگر جلوتر از شما نباشم شانه به شانه شما پیش خواهم آمد تا شاهد موفقیت و روند رو به رشد باشیم. بدون شک یکی از تاریخی ترین فدراسیون در بخش توسعه را شاهد خواهید بود. منابع مالی برای آکادمی، استعدادیابی و بانوان گذاشته و قوانین به روز می شود تا به اهدافمان برسیم. اعتقادم این است هر ماه یکبار جلسه بگذاریم تا در راستای به روز شدن پیش رویم. هرچقدر قوانین را قوی کنیم، شاکله فدراسیون فوتبال تقویت می‌شود و هیاتهای فوتبال موفق تر و مستحکم تر می شوند.

    عزیزی خادم: هیاتهای فوتبال بازوان اجرایی فدراسیون هستند

    وی ادامه داد: فرصت تاریخی درفدراسیون فوتبال رخ داده و به سمتی پیش رفته ایم که اکثر اعضای هیات رئیسه از هیاتهای فوتبال استانها هستند. هر تصمیمی که بگیرید و قتی کنار هم هستیم، کسی جرات و شهامت این را ندارد که به فضای ارزشی فوتبال ورود کند. ما دنبال ایجاد توسعه و رشد هستیم که در استانها باید این روند شکل بگیرد. همچنین در بحث استعدادیابی کنار هیاتها هستیم و در بخش اسپانسرینگ در ماههای آتی خبر خوش به گوشتان خواهد رسید. در واقع تمام قد به خاطر وظیفه انسانی، کنارتان هستیم تا اثر مثبتی از خود به جای بگذاریم. به یکدیگر اعتبار و ارزش دهیم تا شاهد موفقیت باشیم. باید با همدلی و همبستگی مقابل مانع تراشی باشیم. در عین اینکه تجاری می شویم اعتبار را به استانها نیز تزریق می کنیم. چرا که هدفمان افزایش کرامت و احترام استانها است. فدراسیون قبلی به هر دلیلی، نه اینکه بد عمل کرده باشد در این زمینه پیش رو نبوده است. اما یادم می آید زمان ریاست آقای کفاشیان که صادقانه کنار هیات ها بود با اینکه از وزارت ورزش آمده بود، زمانی که قول می داد، به قولش عمل می کرد و این امر جای تشکر دارد.

    عزیزی خادم معتقد است همگرایی و سنخیتی که در فدراسیون و هیات رئیسه است در کنار تمایلات شخصی و اعتقادات و ارتباطات شخصی، این امر به هویت و حرمت و قوی تر شدن فوتبال کمک می کند. وی در اینباره خطاب به اعضای کمیته استانها گفت: ما در این برنامه ریزی که داریم حتما با تمام نیرو کنار شما هستم. هر چقدر قوتی تر، محکم تر و با وحدت کنار هم گام برداریم اجازه فکر کردن به نفراتی که نمیخواهند ما توسعه داشتیم باشیم را می‌گیریم. کمیته استانها از اهمیت بالایی برخوردار هستند در همین راستا باید برنامه ریزی دقیقی داشته باشند. این کمیته تمامی بخش های اعظم فدراسیون را اعم از مالی، اقتصادی، مجمع، حقوقی، آکادمی و .. را در بر می گیرد و به مانند یک فدراسیون کوچک است. این کمیته اهمیت بالایی برایمان دارد چرا که با برنامه ریزی دقیق می تواند زمینه ساز رشد و توسعه باشد.

    وی خطاب به روسای هیاتها گفت: فدراسیون فوتبال نیازمند افراد دلسوزی است و با برنامه ریزی در بحث استانها گام های مفید و ارزنده ای را برداریم. در همین راستا با توجه به اینکه آنالیز دقیقی از وضع موجود استانها نداریم و باید به یک آمار دقیق برسیم تا طبق شرایط هر استان پیش برویم. باید یک آمایش از استانها و هیاتها داشته باشید تا به کمیته راهبردی بدهیم و برنامه ریزی دقیقی صورت بگیرد. در فدراسیون نیز کمیته ها و دپارتمان ها ملزم شده اند که برنامه ریزی داشته باشند.

    عزیزی خادم: هیاتهای فوتبال بازوان اجرایی فدراسیون هستند

    رئیس فدراسیون فوتبال در پایان گفت:در حوزه آموزش، پزشکی، تدوین و مقررات،استعدایابی و جوانان، بازاریابی و تلویزیون، مسئولیت های اجتماعی و دیگر کمیته ها کارهای مفیدی صورت گرفته شده است. اکنون به دنبال ایجاد خیریه ای بزرگ هستم و تا بخشی از دارایی های موجود را به استانهای محروم بدهیم. دیدگاه ما تقدم سخاوت بر عدالت است. فکر می‌کنم با لطف الهی و به اذن خدا به جام جهانی صعود کنیم و در المپیک پاریس حضور داشته باشیم. در حوزه بانوان شکوفا شده ایم و شور شعفی ایجاد شده است. از نایب رئیس امور بانوان خواسته ام در مرداد ماه کنگره ای را برگزار و با نواب رئیس استانها در خصوص معضلات، راهکارها و روند رو به رشد فوتبال بانوان به بحث و بررسی بپردازد. باید مدیرعاملان باشگاهها را درگیر کنیم تا فوتبال بانوان را توسعه بدهیم. دوره‌های آموزشی، حقوقی و … را برگزار کنیم تا فوتبال بانوان در استانها موفق شود و در آینده شاهد موفقیت و توسعه فوتبال بانوان در کشور و در میادین مختلف برون مرزی باشیم . / انتهای خبر

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *