×
آخرین اخبار

عزت ایرانی در فجر سلیمانی / حماسه حضور مردم مسجدسلیمان در جشن یوم الله ۲۲ بهمن + گزارش تصویری

  • کد نوشته: 20367
  • ۱۳۹۸-۱۱-۲۳
  • 757 بازدید
  • امروز مردم شهر یک هزار شهید مسجدسلیمان همزمان با مردم سراسر کشور با حضور خود و بیعت با ارمان های انقلاب و رهبر فرزانه بار دیگر حماسه آفریدند
    عزت ایرانی در فجر سلیمانی / حماسه حضور مردم مسجدسلیمان در جشن یوم الله ۲۲ بهمن + گزارش تصویری

    به گزارش دیدگاه نیوز از مسجدسلیمان راهپیمائی پر شور مردم غیور و شهید پرور این شهرستان با حضور چند ده هزار نفری مردم، ادارات، مسئولین شهرستان و با سخنرانی خطیب جمعه شهرستان مسجدسلیمان حاج صادق امینی برگزار شد. حاج صادق امینی در سخنانی پس از راهپیمائی پر شور مردم مسجدسلیمان در روز ۲۲ بهمن گفت: در دنیای غرب کشیشان و نخبگانش اذهان می کنند که امروز بشریت مبتلا به بحران اخلاق و بحران انسانیت شده است و این مکتب روح بخش و معنویت اسلام است که می تواند ما را نجات بدهد.

    وی افزود: رهبر فرزانه ما به فضل خدا داناترین ها و رهبری آینده نگر است و امروز آمده ایم بار دیگر با ولایت فقیه عهد و پیمان ببندیم و التزام عملی خود را به اسلام ثابت کنیم. امروز دنیا به قدرت اسلام پی برده است و می داند شخصیت های برجسته ایی همچون سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که دنیا را به لرزه در آورده است تربیت شده مکتب شیعه و اسلام است.

    وی در ادامه افزود: تاسی به اسلام و ائمه اطهار یک روستا زاده را به چنان جایگاه والایی رساند که رهبری ولی‌فقیه در خطبه های نماز جمعه در مورد ایشان فرمود که شهید سلیمانی یک مکتب است نه یک فرد. رمز پایداری و مانایی نظام مقدس جمهوری اسلامی را اسلام و رهبری مقام معظم رهبری دانست.

    خطیب جمعه مسجدسلیمان اضافه کرد: امروز در کشور اقتدار فرهنگی و فکری علمی و سیاسی و.. وجود‌ دارد که این امر به خاطر وجود پر برکت رهبری فرزانه است که‌ همچون معلم و چراغ روشن برای همگان است. اگر مشکلات اقتصادی داریم اگر گرانی و مشکلات معیشتی داریم اگر بازار دچار رخوت شده است با شجاعت می گویم چون نخبگان ما درست به اسلام و رهبری گوش ندادند. مسئول باید شجاع نترس عدالتگرا باشد و اروپا و آمریکا قطع امید کند متکی بر توان داخلی باشد و اینگونه می شود که اقتصاد را همچون در بعد علمی نظامی دفاعی و . . . یکه تاز کرد.

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *