×
آخرین اخبار

عاملان آتش‌سوزی ارتفاعات جنگلی شهرستان اقلید به دام افتادند

  • کد نوشته: 66471
  • ۱۴۰۰-۰۴-۲۱
  • 321 بازدید
  • رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اقلید گفت: تعداد ۶ نفر از متخلفانی که در زمان آتش سوزی در کوه های بکان، بند بهرام، دژکرد شهرستان اقلید حضور داشتند شناسایی و دستگیر شدند.
    عاملان آتش‌سوزی ارتفاعات جنگلی شهرستان اقلید به دام افتادند

    به گزارش دیدگاه نیوز ، اسحاق امیدوار دوشنبه با اشاره به انجام تحقیقات و بررسی های میدانی کارشناسان حقوقی منابع طبیعی در شناسایی عاملان آتش سوزی عرصه های جنگلی و مرتعی این شهرستان افزود: بر اساس رای صادره از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان اقلید پرونده در حال رسیدگی و ارجاع به مراجع قضایی است.

    وی با اشاره به پیگردهای قانونی و قضایی و بررسی های بیشتر این پرونده گفت: درحال حاضر براساس ماده ۴۷ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگلها و مراتع کشور، مجازات ۱۰ سال حبس و پرداخت غرامت نقدی ناشی از سوختن عمدی درختان و پوشش گیاهی جنگلی در انتظار این متهمان است.
    رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اقلید از مردم و بویژه افراد محلی خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک از قبیل دود ،آتش سوزی، قطع درختان، احداث کوره زغالی، تخریب و تصرف در عرصه های طبیعی مراتب را از طریق شماره تلفن رایگان و شبانه روزی ۱۵۰۴ رایگان امداد جنگل و مرتع اطلاع دهند.

    اقلید از شهرستان های شمالی فارس است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *