×
آخرین اخبار

ضعف و زبونی و رسوایی دشمنان در اغتشاشات اخیر

  • کد نوشته: 110015
  • ۱۴۰۱-۰۹-۲۱
  • 290 بازدید
  • فرمانده سپاه عاشورا گفت: در اغتشاشات اخیر دشمن به قدری از پا افتاده بود که به اشرار و اراذل و اوباش رجوع کرد اما به برکت حضور بسیجیان و پلیس این اغتشاشات هم به نفع ملت به پایان رسید.

    ضعف و زبونی و رسوایی دشمنان در اغتشاشات اخیر

    به گزارش دیدگاه نیوز، سردار عباسقلی زاده در دوازدهمین جشنواره سراسری مالک اشتر سپاه ناحیه امامت تبریز افزود: امروز دشمن هیچ نقطه قوتی ندارد چرا که تضعیف شده و متکی به تجهیزات مادی است و در برابر قدرت معنوی و برخورداری از امدادهای الهی ملت ایران محکوم به شکست است.

    وی با بیان اینکه در این اغتشاشات و آشوب‌ها چهره‌های معاند و مخالفان نظام اسلامی شناسایی شدند گفت: بزرگترین تکلیف بسیجیان یک صدا کردن ملت با انقلاب است و اگر چند جوان بیست ساله ای بر خلاف اعتقادات به ارکان اسلامی توهین می‌کند نشان می‌دهد که عمق بخشی و تکلیف اصلی برای جهاد تبیین اتفاق نیفتاده است.
    فرمانده سپاه عاشورا تصریح کرد: تشکیل حلقه‌های صالحین و جذب جوانان برای برنامه‌های جذاب و اثر بخش می‌تواند برای آینده کشور و انقلاب موثر باشد.
    سردار عباسقلی زاده تاکید کرد: ایران اسلامی همیشه در مقابل آمریکای جهانخوار ایستاده است که نشان از اتکا به خدا و اعتماد به ولایت است و خدا را شاکریم که در دوران انقلاب اسلامی زندگی می‌کنیم و سرباز ولایت هستیم و باید قدردان این نعمت الهی باشیم.
    وی اظهار کرد: ما برای حفظ کتاب الهی و دفاع از حریم آل الله و امنیت مردم شهید تقدیم کردیم و به عینه نشان دادیم در مقابل ظالم ایستاده و از مظلوم دفاع می‌کنیم./صدا و سیما

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *