×
آخرین اخبار

مدیر عامل شرکت گاز ایلام:
ضریب نفوذ گاز رسانی در شهرهای ایلام به ۱۰۰ درصد می رسد

  • کد نوشته: 27496
  • ۱۳۹۹-۰۳-۱۳
  • 512 بازدید
  • مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام گفت: با اتمام عملیات گازرسانی به شهر میمه و زرین آباد تا پایان امسال ضریب نفوذ گازرسانی در شهرهای استان به ۱۰۰ درصد می رسد.
    ضریب نفوذ گاز رسانی در شهرهای ایلام به ۱۰۰ درصد می رسد

    مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام گفت: با اتمام عملیات گازرسانی به شهر میمه و زرین آباد تا پایان امسال ضریب نفوذ گازرسانی در شهرهای استان به ۱۰۰ درصد می رسد.

    به گزارش دیدگاه نیوز، عباس شمس الهی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: عملیات اجرایی خط تغذیه گاز رسانی به دو شهر سراب میمه و زرین آباد از توابع شهرستان دهلران با ۷۰ درصد پیشرفت در حال اجراست.

    وی بیان داشت: خط تغذیه این دو بخش ۸۰ کیلومتر بوده که کار عملیات اجرایی ۵۶ کیلومتر آن تکمیل شده و اعتبار اولیه این پروژه ۴۰۰ میلیارد ریال بوده که تاکنون بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال برای اجرای این آن هزینه شده است.

    مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام تصریح کرد: برای گاز رسانی به این دو شهر ۱۰پ یمانکار فعالیت می‌کنند که کار عملیات اجرایی شبکه گاز داخل شهرهای میمه و پهله و بخش عمده‌ای از روستاها نیز انجام شده و همراه با پیشرفت خط تغذیه نصب علمک در شهرها و روستاها در دستور کار قرار دارد.

    شمس الهی از پیش بینی نصب هزار و ۶۰۰ علمک در دو شهر میمه و پهله خبر داد و گفت: کار برآورد نصب علمک در روستاها و نصب آنها نیز در دستور کار است.

    وی بیان کرد: در استان ۴۵۹ روستا و ۲۳ شهر استان ایلام از نعمت گاز برخوردار هستند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *