×
آخرین اخبار

ضرورت توجه جدی به مناسب سازی محیط برای معلولین

  • کد نوشته: 82088
  • ۱۴۰۰-۱۲-۱۸
  • 415 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز جلسه کمیته مناسب سازی محیط شهرستان هندیجان باحضور مسعود دریائی معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار و مسئولین ادارات و دستگاههای اجرایی عضو در فرمانداری برگزار شد. مسعود دریائی در این جلسه بر لزوم توجه جدی و عملیاتی نمودن دستورالعمل ها و مصوبات کمیته مناسب سازی محیط توسط ادارات و […]

    ضرورت توجه جدی به مناسب سازی محیط برای معلولین

    به گزارش دیدگاه نیوز جلسه کمیته مناسب سازی محیط شهرستان هندیجان باحضور مسعود دریائی معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار و مسئولین ادارات و دستگاههای اجرایی عضو در فرمانداری برگزار شد.

    مسعود دریائی در این جلسه بر لزوم توجه جدی و عملیاتی نمودن دستورالعمل ها و مصوبات کمیته مناسب سازی محیط توسط ادارات و دستگاه های ذی ربط تاکید کرد.
    معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان هندیجان افزود: از این پس دستگاههایی که مسئول رسیدگی به مناسب سازی محیط های شهری و اداری هستند باید ضمن حضور منظم در جلسات کمیته مناسب سازی معلولین شهرستان،نتایج اقدامات و مصوبات انجام شده را بصورت مستمر گزارش نمایند.

    بهسازی معابر، ورودی های مراکز خدماتی و اداری ،حذف موانع در معابر ، تسهیل در امورات معلولین در سطح شهر برای آسان سازی رفت و آمد معلولین در سطح معابر شهری از جمله مسایلی بود که در این جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

    در پایان جلسه همچنین هریک از حاضرین ضمن ارائه گزارش اقدامات انجام شده،پیشنهادات و راهکارهای خود را ارائه نمودند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.