×
آخرین اخبار

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری طرح کرد:
ضرورت تعامل تمامی دستگاه‌ها برای ساماندهی وانت بارهای میوه فروشی درتبریز

  • کد نوشته: 60847
  • ۱۴۰۰-۰۲-۲۹
  • 249 بازدید
  • مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز گفت: قانون اجازه برخورد با خودروهایی که ایجاد ترافیک و راه بندان می نمایند به شهرداری نداده و جمع آوری این خودروها بر عهده راهنمایی و رانندگی است که شهرداری نیز در این راستا آماده همکاری با نیروهای خدوم راهور می باشد.
    ضرورت تعامل تمامی دستگاه‌ها برای ساماندهی وانت بارهای میوه فروشی درتبریز
    به گزارش دیدگاه نیوز ، ابراهیم محمدی اظهار کرد: رفع سد معبر بر عهده خدمات شهری مناطق شهرداری است، ولی برخورد با خودروهایی که ایجاد ترافیک و راه بندان میکنند (وانت بارهای میوه فروشی) طبق آئین نامه ۱۵۹ و ۱۶۳ راهنمایی و رانندگی وظیفه پلیس راهور است.

    او افزود: معضلاتی نظیر تشدید ترافیک شهری، درگیری، نزاع، تصادف، آلودگی صوتی و چندین موارد دیگر، ناشی  از این مشکلات است که در جهت پیشگیری از آن، این سازمان با همکاری مناطق شهرداری در صدد حل مشکل و ساماندهی در محل‌های مناسب می باشد.
    مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری تصریح کرد:  برای ساماندهی وانت بارهای میوه فروشی و رسیدن به نتیجه مطلوب لازم است، تمامی نهاد ها و سازمان های مرتبط من جمله پلیس راهور و انتظامی در کنار شهرداری تبریز و با هماهنگی و تعامل یکدیگر اقدام نمایند

    او اضافه کرد: در صورت تحقق این همکاری ها اقدامات پاکسازی و رفع سد معبر بسیار مؤثر خواهد بود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *