×
آخرین اخبار

صیادان خوزستانی باز هم به دریا نرفتند

  • کد نوشته: 38207
  • ۱۳۹۹-۰۷-۲۲
  • 239 بازدید
  • راشد جغتای مدیرعامل و عضو اصلی هیئت مدیره شرکت تعاونی خدمات صیادی هندیجان در پی نارضایتی های اخیر صیادان هندیجانی به خبرنگار دیدگاه نیوز گفت: متاسفانه سامانه خرید سوخت از شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی چند روزی است که دچار اختلال گردیده است. البته اداره کل شیلات استان خوزستان – معاونت محترم صید این […]

    صیادان خوزستانی باز هم به دریا نرفتند

    راشد جغتای مدیرعامل و عضو اصلی هیئت مدیره شرکت تعاونی خدمات صیادی هندیجان در پی نارضایتی های اخیر صیادان هندیجانی به خبرنگار دیدگاه نیوز گفت: متاسفانه سامانه خرید سوخت از شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی چند روزی است که دچار اختلال گردیده است.

    البته اداره کل شیلات استان خوزستان – معاونت محترم صید این اداره و روسای شیلات نواحی بویژه هندیجان در تلاش هستند که وقفه ای در امر صید و صیادان پیش نیاید. وی افزود: اما متاسفانه عده ای دست اندر کار که نه دریا را به چشم دیده اند، و نه شبهای ظلمانی و طوفانی و امواج سهمگین خلیج همیشه فارس را لمس کرده اند اقدام جدی در رفع این مشکل نمی نمایند تا این همه صیاد چهره سوخته آفتاب جنوب و استخوان کوفته های امواج بی رحم خلیج فارس در این وضعیت اقتصادی کشور چگونه زندگی و معیشت می نمایند.

    جتغای اظهار کرد: شما در هیچ کجای دنیا پاپتی تر و آسیب پذیر تر از صیاد سراغ ندارید آیا حق این سربازان بی توقع میدان تولید اقتصاد کشور این بی تفاوتی هاست که در این مهرماه امسال این دومین مرحله مسدود شدن سامانه خرید سوخت است.
    ما عاجزانه از مسئولین خواهان پیگیری علت تعطیلی کشانید، این همه صیاد استان خوزستان بویژه شهرستان محروم هندیجان هستیم که غبار فقر اقتصادی سر و صورت بخش صنعت ماهیگیری را پوشانده است. ایشان ادامه داد: دل هرانسانی با دیدن شناورهای لنگر انداخته در ساحل و ملوانانی که با نا امیدی در انتهای باز شدن سایت شرکت نفت هستند.

    جغتای در پایان گفت: تا بتوان دل به دریا زد و از سفره پر برکت الهی لقمه ای نان حلال به سر سفره بی رنگ و خالی خود بیاورند می سوزد، مسئولین محترم مظلومتر از صیادان دیگر کسی نیست و با کارشکنی عمد و غیر عمد یا بی توجهی به درد این دریانوردان برساند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *