×
آخرین اخبار

صدور مجوز پرواز فوق‌العاده برای بازگرداندن مسافران هواپیمایی معراج

  • کد نوشته: 96117
  • ۱۴۰۱-۰۶-۲۷
  • 181 بازدید
  • تهران- خبر روز- سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: در پی نقص فنی و زمینگیری هواپیمای معراج در فرودگاه عراق، سه شرکت هواپیمایی مجوز پرواز به نجف برای انتقال مسافران به تهران را از سازمان هواپیمایی دریافت کردند.

    صدور مجوز پرواز فوق‌العاده برای بازگرداندن مسافران هواپیمایی معراج

    به گزارش خبرنگار اقتصادی دیدگاه نیوز «میر اکبر رضوی» در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی دیدگاه نیوز افزود: سه ایرلاین مجوز پرواز به نجف برای بازگرداندن مسافران هواپیمایی معراج را دریافت کردند. همچنین مسافران پرواز نجف به تهران هواپیمایی معراج که از روز گذشته موفق به بازگشت به تهران نشدند و تاخیر چندین ساعته را تحمل کردند خسارت خواهند گرفت.

    سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: سازمان هواپیمایی با رایزنی با سه شرکت هواپیمایی از جمله هواپیمایی ماهان، ایران ایر و ایران ایرتور نسبت به انتقال مسافران از نجف به تهران برنامه ریزی کرده است و بر این اساس با اعطای مجوز به این سه شرکت هواپیمایی مسافران هواپیمایی معراج از فرودگاه نجف به تهران منتقل می‌شوند.

    بیشتر بخوانید:

    سرگردانی مسافران هواپیمایی معراج در فرودگاه نجف/ پروازی که یک روز تاخیر دارد+ عکس و فیلم

    به گزارش دیدگاه نیوز در پی تاخیر ۱۵ ساعت پرواز شماره ۴۸۰۲ نجف- تهران شرکت هواپیمایی معراج، سایر پروازهای این شرکت هواپیمایی در فرودگاه نجف با تاخیر زنجیروار و سرگردانی زائران ایرانی در عراق مواجه شد.

     یکی از مسافران نجف- تهران هواپیمایی معراج در تماس تلفتی با دیدگاه نیوز از تاخیر چندین ساعت پرواز روز گذشته (شنبه ۲۶ شهریورماه) خبر داد که تا صبح امروز موفق به مسافرگیری نشده است.

    وی توضیح داد: نقص فنی در هواپیمای شرکت معراج منجر به آن شد که عصر دیروز چندین بار مسافرگیری انجام شود؛ اما به دلیل نقص فنی مجدداً مسافران به سمت ترمینال هدایت شدند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *