×
آخرین اخبار

صادق خلیلیان استاندار بی ادعای خوزستان الگویی مناسب برای ۱۹ وزیر و ۲۹ استاندار در سراسر کشور

  • کد نوشته: 72914
  • ۱۴۰۰-۰۶-۲۹
  • 689 بازدید
  • مهران حسنوند رئیس ستاد معین دکتر رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران در شهرستان‌های مسجد سلیمان، لالی و اندیکا روش و منش بدیع دکتر خلیلیان استاندار خوزستان را مایه فخر و مباهات دانست و از این انتصاب به شدت استقبال نمود.
    صادق خلیلیان استاندار بی ادعای خوزستان الگویی مناسب برای ۱۹ وزیر و ۲۹ استاندار در سراسر کشور

    مهران حسنوند در گفتگو با دیدگاه نیوز با اشاره کرد: علی رغم حضور استانداران متعدد در دولت های مختلف در نحوه عمل انها در خوزستان تفاوت چندانی مشاهده نمی شد ولی منش انقلابی دکتر خلیلیان بعد از ۴۳ سال از عمر نظام جمهوری اسلامی ایران و در مدت یک ماه از شروع فعالیت وی ما را به تغییرات اساسی در استان امیدوار نمود.

    حسنوند افزود اظهارات متفاوت دکتر خلیلیان در جمع مدیران ارشد استان در خصوص حل مشکلات مردم و دوری از خود نمایی با برگذاری مراسمات پر خرج و بی فایده افتتاح و کلنگ زنی میتواند اغازی مناسب و امیدوار کننده بر تغییرات اساسی در استان همیشه محروم خوزستان باشد.

    در ادامه حسنوند ابراز امیدواری نمود با حضور دکتر خلیلیان به عنوان استاندار بتواند بر حضور پدرخوانده های منفعت طلب استان که فارغ از حضور هر دولت بر منافع استان چنبره زنده اند مهر پایان زده شود و دکتر خلیلیان با انتصابات مناسب و عزل مدیران کل و معاونین فسیلی و متملق و نالایق موجبات بهبود اوضاع و رضایت مردم را فراهم نماید.

    حسنوند در پایان با اشاره به تلاش های دکتر خلیلیان در وصول مطالبات تعهدات اجتماعی از وزارت نفت ابراز نمود این حرکت نشان دهنده توان مدیریتی دکتر خلیلیان در عمل به شعارهای انتخاباتی دکتر رئیسی در جهت تحول خوزستان می باشد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *