×
آخرین اخبار

شیوه تبلیغات در ۱۰ وب سایت برتر ایران + قیمت

  • کد نوشته: 88857
  • ۱۴۰۱-۰۵-۰۸
  • 382 بازدید
  • در این مقاله با ما همراه شوید تا ابتدا هدف از تبلیغات در سایت‌های پربازدید و چگونگی انتخاب گزینهٔ مناسب را بررسی کنیم. سپس نگاهی به سایت‌های تبلیغاتی پربازدید ایرانی و روش‌های نمایش تبلیغ در آن‌ها بیندازیم.
    شیوه تبلیغات در ۱۰ وب سایت برتر ایران + قیمت

    به گزارش دیدگاه نیوز، تبلیغات در سایت‌های پربازدید یکی از قطعه‌های مهم پازل دیجیتال مارکتینگ به شمار می‌آید. این روزها، اغلب صاحبان کسب‌وکارها برای دستیابی به مخاطبان هدف خود دست به دامان سایر سایت‌ها می‌شوند. آن‌‌ها به‌خوبی درک کرده‌اند که برای تحقق اهدافشان باید در مکانی حضور داشته باشند که مخاطبشان به آنجا سرک می‌کشد.

    بدیهی است که تبلیغ محصول یا خدمت زمانی می‌تواند شما را به هدفتان نزدیک کند که دیده شود. آیا با تبلیغات در سایت‌های گمنام می‌توانید مخاطبی را که نیاز دارید پیدا کنید؟ نرخ کلیک و به تبع آن نرخ تبدیل شما در گرو تعداد افرادی است که تبلیغتان را مشاهده می‌کنند.

    با این حال، آیا تبلیغات در هر سایت پربازدیدی، بازگشت سرمایه را برای شما به دنبال دارد؟ خیر! در این مقاله با ما همراه شوید تا ابتدا هدف از تبلیغات در سایت‌های پربازدید و چگونگی انتخاب گزینهٔ مناسب را بررسی کنیم. سپس نگاهی به سایت‌های تبلیغاتی پربازدید ایرانی و روش‌های نمایش تبلیغ در آن‌ها بیندازیم.

    پربازدیدترین سایت‌های ایرانی جهت تبلیغات

    ۱ورزش سه

    ورزش سه یکی از محبوب‌ترین و پربازدیدترین سایت‌های ایرانی به حساب می‌آید. میلیون‌ها بازدید روزانه این وب‌سایت چیزی نیست که بتوان به‌راحتی از آن گذشت. ورزش سه محلی عالی برای افزایش آگاهی از برند، جذب تعداد مشتریان راغب (لید) و همچنین افزایش فروش است.

    ورزش سه به شما اجازه می‌دهد تا تبلیغات خود را در اشکال مختلف مانند همسان، محصول و ویدیویی به دست مخاطبان هدفتان برسانید. قیمت تبلیغات در ورزش سه بسته به نوع تبلیغ شما و مکان نمایش آن متفاوت است.

    به عنوان مثال، تبلیغات همسان ثابت در صفحات داخلی از ۲۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ تومان و در صفحهٔ اصلی ۳۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ تومان به‌ ازای هر کلیک برای شما خرج برخواهد داشت. شما می‌توانید برای مدیریت هزینه‌های خود از سایر گزینه‌ها مانند همسان عادی استفاده کنید. هزینهٔ تبلیغات همسان عادی در ورزش ۳ به طور متوسط بین ۸۰۰ تا ۹۰۰ تومان است.

    ۲٫ تجارت نیوز

    تجارت نیوز یکی از محبوب‌ترین وب‌سایت‌های خبری است که روایت‌های مختلفی از اقتصاد ایران و جهان منتشر می‌کند. وب‌سایت تجارت‌نیوز همچنین با ارائه آموزش‌ها و تحلیل‌های اقتصادی توانسته توجه مخاطبان بی‌شماری را به خود جلب کند. هزینه هر کلیک برای تبلیغات همسان در تجارت نیوز به طور متوسط ۳۵۰ تا ۵۰۰ تومان و برای تبلیغات بنری بین ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ تومان است.

    ۳٫ طرفداری

    طرفداری یکی دیگر از وب‌سایت‌های محبوب ورزشی است که عملکرد درخشانی در سال‌های اخیر داشته است. این وب‌سایت یک رسانهٔ ورزشی مستقل است که آخرین اخبار، حواشی و تحلیل‌های ورزشی را در اختیار مخاطبان خود می‌گذارد. از طرفی، طرفداری همچنین به کاربران خود اجازه می‌دهد تا پست‌ها و نظرات خود را به اشتراک بگذارند.

    تعامل کاربران طرفداری در کنار بازدید روزانهٔ قابل توجه آن باعث شده است که به یک محل عالی برای تبلیغات تبدیل شود. شما می‌توانید تبلیغ خود را در اشکال مختلف در این وب‌سایت نمایش دهید. شما باید به طور متوسط برای تبلیغات همسان از ۳۵۰ تا ۵۰۰ و برای تبلیغات بنری از ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ تومان به‌ازای هر کلیک هزینه کنید.

    ۴٫ دلگرم

    دلگرم اولین مجلهٔ اینترنتی ایران به حساب می‌آید که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ به‌صورت مستقل آغاز کرده است. فعالیت اصلی آن‌ها در حال حاضر در حوزهٔ تولید و نشر محتواهای اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، سبک زندگی و سرگرمی است. آن‌ها همچنین مطالب خوبی را در زمینهٔ سلامت و بهداشت به مخاطبان خود ارائه می‌کنند.

    دلگرم با اضافه کردن بخش‌های مختلف و جذابی مانند وضعیت آب‌وهوا، قیمت کالا و پاسخ‌دهی‌ آنلاین به سوال‌های پزشکی و مامایی توانسته توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کند. فعالیت‌های مستمر و برنامه‌ریزی دقیق آن‌ها در کنار انتشار روزانه ۱۵۰ محتوای مختلف باعث شد که دلگرم به یکی از ده وب‌سایت پربازدید ایرانی تبدیل شود.

    این وب‌سایت از سال ۱۳۹۶ میزبان تبلیغات کسب‌وکارهای مختلف بوده است. شما هم می‌توانید روی تعداد بازدید روزانه این وب‌سایت پربازدید تبلیغاتی حساب کنید و تبلیغات خود را از طریق آن به دست مخاطبانتان برسانید. برای تبلیغات در دلگرم از ۳۵۰ تا ۱۰۰۰ تومان به‌ازای هر کلیک کنار بگذارید.

    ۵٫ دنیای اقتصاد

    دنیای اقتصاد وب‌سایت خبری و تحلیلی است که سعی می‌کند که دانش اقتصادی بازدیدکنندگان خود را افزایش دهد. این وب‌سایت به اصول حرفه‌ای در نشر خبر و تحلیل‌ها پایبند است و بیش از هر چیزی به رضایت مخاطبان خود توجه می‌کند. از دیگر مزایای این وب‌سایت می‌توان به نسخهٔ انگلیسی آن اشاره کرد.

    حضور تحلیل‌گران اقتصادی در دنیای اقتصاد و پایبندی آن‌ها به اصول حرفه‌ای باعث شده است که تعداد زیادی از افراد روزانه از این وب‌سایت استفاده کنند.

    ۶٫ نمناک

    نمناک فعالیت خود را از سال ۱۳۹۱ آغاز کرده است. این وب‌سایت در این نه سال با ارائه محتواهای مختلف در زمینه‌های اجتماعی، فرهنگی، تناسب اندام و مد توانسته در میان سایت‌های پربازدید ایرانی قرار گیرد. نمناک همچنین با ارائه محتواهای آموزشی برای آشپزی به یکی از منابع محبوب برای پیدا کردن دستور پخت غذاهای مختلف به حساب می‌آید.

    ۷٫ فرارو

    فرارو وب‌سایت خبری است که با ارائه آخرین اخبار ایران، سیاسی و ورزشی جایگاه خوبی میان کاربران ایرانی به دست آورده است. آن‌ها همچنین سعی کرده‌اند که برای جذب مخاطب بیشتر محتواهای جذابی در زمینهٔ سبک زندگی در سایت خود منتشر کنند.

    ۸٫ انتخاب

    سایت انتخاب یکی دیگر از وب‌سایت‌های خبری است که در این سال‌ها به محل خوبی برای نمایش تبلیغات تبدیل شده است. آن‌ها توانسته‌اند بازدید روزانهٔ خود را با ارائه آخرین اخبار ایرانی و خارجی در زمینه‌های مختلف و همچنین تصاویر و ویدیوهای خبری افزایش دهند.

    فعالیت حرفه‌ای انتخاب، اعتماد تعداد زیادی از افراد را به دنبال داشته است. شما باید برای تبلیغات همسان و تبلیغات بنری به‌ازای هر کلیک به ترتیب ۳۵۰ تا ۵۰۰ تومان و ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ تومان هزینه کنید.

    ۹٫ ایرنا

    خبرگزاری جمهوری اسلامی که بیشتر با نام ایرنا شناخته می‌شود یکی از پربازدیدترین وب‌سایت‌ها و خبرگزاری‌های محبوب ایرانی است. بازدید روزانه این وب‌سایت فرصتی عالی برای جذب مشتریان بالقوه و افزایش نرخ بازگشت سرمایه است.

    ۱۰٫ اقتصاد آنلاین

    اقتصاد آنلاین یکی از پرمخاطب‌ترین و پربازدیدترین وب‌سایت‌های خبری ایرانی در حوزهٔ اقتصاد به حساب می‌آید. آن‌ها توانسته‌اند با انتشار تحلیل‌های دقیق و اخبار واقعی اعتماد و رضایت مخاطبانشان را جلب کنند. تعداد بازدید این وب‌سایت بیش از صد هزار نفر در روز است که نمی‌توان به این سادگی‌ها آن را نادیده گرفت.

    ویژگی‌های سایت‌های پربازدید مناسب برای تبلیغات

    صاحبان کسب‌وکارها از گذشته تا امروز تلاش کرده‌اند تا توجه مشتریان بالقوه را با تبلیغات در مکان‌های شلوغ جلب کنند. آن‌ها با گسترش اینترنت همان استراتژی را در دنیای دیجیتال پیاده‌سازی کردند. به همین خاطر، سایت‌های پربازدید تبلیغاتی امروزه بیش از پیش محبوب شده‌اند.

    سایت‌های پربازدید هم نیاز بازار را به خوبی درک کرده‌اند. از این رو، فضاهای خالی وب‌سایت خود را برای نمایش تبلیغ به کسب‌وکارها اجاره می‌دهند. شما باید مراحل زیر را برای انتخاب بهترین گزینه از میان آن‌ها دنبال کنید:

    ۱ویژگی‌های جمعیت‌شناختی و رفتاری بازدیدکنندگان

    قبل از هر چیزی باید به ارزیابی ویژگی‌های جمعیت‌شناختی و رفتار بازدیدکنندگان سایت‌های تبلیغاتی پربازدید بپردازید. آیا ویژگی‌های مخاطبان آن‌ها با پرسونای مشتری شما همخوانی دارد؟

    به عنوان مثال، ممکن است که ارسال رایگان محصول برای مخاطبان آن‌ها اهمیت داشته باشد. اگر چنین خدمتی ارائه نمی‌کنید، بهتر است که از خیر تبلیغات در آنجا بگذرید زیرا چیزی جز شکست عایدتان نخواهد شد. از طرفی، شاید شما نخواهید تمام موقعیت‌های جغرافیایی یا افرادی با درآمد پایین را هدف بگیرید. از این رو، سعی کنید ابتدا مخاطبان آن‌ها را بشناسید.

    ۲تعداد بازدید ماهانه و میزان تعامل بازدیدکنندگان

    شما باید بدانید که تبلیغ شما را چند نفر در ماه مشاهده می‌کنند. از ابزارهای آنلاین مانند Ahrefs و Alexa برای بررسی این موضوع استفاده کنید. با این حال، بازدید بالا به‌تنهایی نمی‌تواند به تحقق اهداف شما منجر شود. شما به مخاطبی نیاز دارید که زمان خود را صرف گشت‌وگذار سایت‌های پربازدید تبلیغاتی می‌کند.

    مطالب آن‌ها را بررسی کنید تا به میزان تعامل بازدیدکنندگان پی ببرید. به عنوان مثال، آیا بخش نظرات آن‌ها شلوغ است یا کسی نظری ثبت نکرده است؟ شما همچنین می‌توانید از آن‌ها بخواهید تا اطلاعات مربوط به رفتار کاربران خود را با شما در میان بگذارند.

    ۳محتوای وب‌سایت

    توجه به محتوای میزبان هنگام تبلیغات در سایت‌های پربازدید از اهمیت بالایی برخوردار است. ممکن است که محتوایی در این سایت‌ها وجود داشته باشد که به تصویر برند شما لطمه وارد کند. به این ترتیب، بودجهٔ تبلیغاتتان صرف کاهش مشتری و اعتبار شما می‌شود.

    از طرفی، محتوای وب‌سایت در تبلیغات همسان از اهمیت دوچندان برخوردار است. آن‌ها به دلیل شباهت زیاد به محتوای وب‌سایت می‌توانند نرخ کلیک بالایی را رقم بزنند. به همین دلیل، محتوای تبلیغ شما باید با محتوای وب‌سایت میزبان همخوانی داشته باشد.

    ۴فرمت‌های تبلیغاتی

    کدام نوع از تبلیغات در سایت‌های پربازدید مورد نظرتان در دسترس است؟ آیا تنها باید به بنرها بسنده کنید یا با شما برای ارائه تبلیغ در فرمت‌های مختلف همکاری می‌کنند؟ بهتر است که تنها به یک مدل تبلیغ بسنده نکنید.

    شما می‌توانید نرخ کلیک خود را با نمایش تبلیغات در اشکال مختلف مانند بنری و همسان افزایش دهید. بالا رفتن نرخ کلیک به معنای برگشت هزینه‌هایی است که خرج تبلیغات کرده‌اید. از این رو، به سراغ سایت‌هایی بروید که دست شما را برای تبلیغات در قالب‌های مختلف باز می‌گذارند.

    ۵به‌روزرسانی و اصلاح

    توانایی طراحی مجدد تبلیغات و به‌روز کردن آن‌ها به شما کمک می‌کند تا نتایج خود را بهبود ببخشید. هنگام انتخاب سایت‌های پربازدید برای تبلیغات به این موضوع توجه کنید که آیا شما می‌توانید تبلیغاتتان را در آینده اصلاح کنید یا خیر.

    به عنوان مثال، ممکن است بنرهای شما نتوانند انتظاراتتان را برآورده کنند. شما در این شرایط تصمیم می‌گیرید که آن‌ها را قبل از هدر رفتن بودجهٔ تبلیغاتی اصلاح کنید. از طرفی، شاید بخواهید از تست A/B برای پیدا کردن بهترین قالب و محتوای تبلیغاتی استفاده کنید. شما باید برای انجام‌دادن این تست متغیرهای مختلفی را بررسی کنید تا به بهترین گزینه دست پیدا کنید.

     منبع: یکتانت

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *