×
آخرین اخبار

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی حملات تروریستی ایذه و اصفهان را محکوم کرد

  • کد نوشته: 106201
  • ۱۴۰۱-۰۸-۲۶
  • 130 بازدید
  • تهران- خبر روز- شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی طی بیانیه‌ای ضمن تسلیت شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان در ایذهٔ خوزستان و اصفهان؛ حملات کور تروریستی مزدوران داخلی استکبار جهانی را به شدت محکوم کرد.

    شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی حملات تروریستی ایذه و اصفهان را محکوم کرد

    به گزارش دیدگاه نیوز شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه محکومیت حوادث تروریستی کشور نوشت: ایران اسلامی این روزها شاهد اتفاقات تلخ و ناگواری بوده که بیانگر عمق حقد و کینه استکبار جهانی و مزدورانش از ایران قوی مستقل است.
    بار دیگر دستان جنایتکار استکبار و صهیونیسم جهانی، از آستین جاهلان و کور صفتان وهابی و تکفیری و مزدوران پلید داخلی آنان، بیرون آمد و جمعی از مردان و زنان و کودکان در ایذه خوزستان و اصفهان را به خاک و خون کشاندند، جنایاتی که با سوء استفاده از ناآرامی ها و اغتشاشات اخیر امکان بروز یافت.

    در ادامه این بیانیه آمده است: این دستان پلید که به خون مردم بی گناه آلوده شد، همان دستان کثیف مدعیان دروغین دموکراسی و طرفداران حقوق بشر است. دشمنانی که این روزها با انواع نقشه‌های پلید و توطئه های شوم امپراتوری فریب و دروغ، سعی در ایجاد اغتشاشات و آشوب های اخیر داشته‌اند. بی تردید، تلاش‌های واهی و عبث دشمنان نه‌تنها هیچ خللی به عزم و اراده ملت ایران در مسیر رشد، پیشرفت و بالندگی وارد نمی‌سازد بلکه منجر به انسجام، اتحاد، همبستگی ملی و بصیرت و هوشیاری بیشتر شده و عزم ملت شریف ایران را در پیگیری آرمان های انقلاب اسلامی تقویت می‌نماید.

    شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانواده های شهدا و مجروحان جنایت های اخیر از آحاد مردم و اقشار مختلف جامعه به ویژه مردم سخت کوش و وفادار ایذه خوزستان و اصفهان دعوت می کند با حفظ بصیرت، وحدت و هوشیاری و حضور پرشور خود در مراسم تشییع و بزرگداشت با شهدا تجدید بیعت نموده و با همگرایی و انسجام بیش از پیش، انزجار خود را از دست نشاندگان ومزدوران استکبار جهانی به نمایش بگذارند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.