×
آخرین اخبار

به گزارش خبر روز:
شهید مدافع امنیت و اقتصاد خوزستان در خاک آرام گرفت

  • کد نوشته: 85133
  • ۱۴۰۱-۰۲-۲۴
  • 757 بازدید
  • پیکر شهید «مسلم تقی زاده» از شهدای مدافع امنیت و اقتصاد با حضور جمعی از مسئولان و مردم در شهرستان آغاجاری به خاک سپرده شد.
    شهید مدافع امنیت و اقتصاد خوزستان در خاک آرام گرفت

    به گزارش دیدگاه نیوز، شهید مسلم تقی زاده، از شهدای مدافع امنیت و اقتصاد، روز پنج‌شنبه، ۲۲ اردیبهشت ماه امسال در مأموریت مبارزه با قاچاق کالا در شهرستان امیدیه به شهادت رسید.

    پیکر مطهر این شهید ساعت ۹ صبح امروز در ستاد فرماندهی انتظامی امیدیه بر دستان مردم ین شهرستان تشییع و سپس تا گلزار شهدای آغاجاری و خانه ابدی اش بدرقه شد و در خاک آرام گرفت.

    سرهنگ حجت اله سفیدپوست جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان در این مراسم اظهار کرد: امروز مجموعه انتظامی افتخار این را دارد که در سال جاری دو شهید را به دشت شهدای فراجا تقدیم کرده است.

    وی افزود: یک ماه پیش شهید رفیع زاده در راستای عملیاتی علیه سارقان مسلح به فیض شهادت رسید و امروز هم شهید والامقام سرهنگ مسلم تقی زاده که در حین انجام وظیفه برای کنترل مبادی مبارزه با قاچاق کالا به صورت ناجوانمردانه و مظلومانه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

    جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: مجموعه انتظامی افتخار این را دارد که در راه اعتلای امنیت، خدمتگزار مردم استان خوزستان است.

    وی بیان داشت: شهید بزرگترین مؤذن قرن و بالاترین جایگاه را دارد و خوشا به حال کسانی که همگام و همسو با کاروان شهدا هستند.

    سرهنگ سفیدپوست با تأکید بر اینکه مجموعه انتظامی در تمام عرصه‌ها برای خدمت رسانی به مردم حضور دارد، بیان کرد: با توجه به وقایع اخیر در بحث اقتصاد پلیس در هر لحظه آماده جانفشانی برای مردم عزیز است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *