×
آخرین اخبار

شهید بهشتی مظلوم واقعی در نظام جمهوری اسلامی بود

  • کد نوشته: 4257
  • ۱۳۹۶-۰۴-۰۷
  • 968 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز از هندیجان کوروش مودت فرماندار هندیجان در جمع مسئولین و نیروهای انتظامی و نظامی سپاه پاسداران در مسجد جامع به مناسبت شهادت دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران ایشان گفت: قوه قضاییه از ارزشهای اسلامی دفاع کرده و با رشادت به دنبال کار قضائی در کشور و مطالبه حق مردم است. […]

    شهید بهشتی مظلوم واقعی در نظام جمهوری اسلامی بود

    به گزارش دیدگاه نیوز از هندیجان کوروش مودت فرماندار هندیجان در جمع مسئولین و نیروهای انتظامی و نظامی سپاه پاسداران در مسجد جامع به مناسبت شهادت دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران ایشان گفت: قوه قضاییه از ارزشهای اسلامی دفاع کرده و با رشادت به دنبال کار قضائی در کشور و مطالبه حق مردم است.

    هندیجان یکی از شهرستانهای جنوبی کشور است که غیرت و امنیت در این شهرستان بسیار بالا و این امنیت مدیون تلاشهای نیروهای نظامی و انتظامی و همچنین سپاه پاسداران و بسیج است. نماینده عالی دولت در هندیجان افزود: ارزشهای ایران از شهدا است و در سال ۶۱ در بمب گذاری در حزب جمهوری اسلامی توسط فریب خوردن و علامین جنایتکار آمریکا و اسرائیل شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران ایشان به شهادت رسیدند اما با این بمب گذاری نتوانستند از اداره ملت ایران کم کنند و همچنین نتوانستند در قوم و قبیله ای در استانهای کشور رفته و در تضعیف روحیه مردم دامن بزنند.

    در کردستان و خوزستان و سیستان بلوچستان دامن زدن به شیعه و سنی نا امنی را بوجود آورد در این میان بسیاری از شخصیتها و نیروی انسانی خسارت دیدند در سال ۶۰ حادثه بمب گذاری در دفتر حزب جمهوری اسلامی، ملت ایران بیشتر بیدار شدند و با شهادت دکتر بهشتی که یکی از شخصیتهای مظلوم واقع شده بود، با شهادت ایشان می خواستند کانون انقلاب را مورد هدف قرار دهند.

    فرماندار هندیجان در ادامه عنوان کرد: بعد از حادثه ۷ تیر ۸ شهریور شاهد شهادت دکتر رجائی و باهنر بودیم، ۵ تن از علمای بزرگ در نماز جمعه مورد ترور قرار گرفتند. ایشان با اشاره به امنیت بسیار بالا در کشور توسط نیروهای نظامی و انتظامی و سپاه و اطلاعات گفت: ایران یکی از قویترین ارگانهای امنیتی در جهان را دارد.

    مودت در پایان سالروز ۷ تیر و شهادت دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران ایشان را به قوه قضاییه و رئیس دادگستری و پرسنل دادگستری تبریک گفتند.

    .

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *