×
آخرین اخبار

سرپرست فرمانداری شادگان تاکید داشت:
شهروندان شادگان مستحق بهترین خدمات هستند

  • کد نوشته: 82939
  • ۱۴۰۱-۰۱-۰۸
  • 372 بازدید
  • جمال صالح زاده سرپرست فرمانداری شادگان در جلسه کارگروه مدیریت پسماند خطاب به مسئولین ادارات ‌،گفت: خدمت حداقل به مردم قابل قبول نیست و نگویید مردم قانع هستند سطح کیفیت خدمات را بالاتر ببرید چرا که مردم شادگان مستحق بهترین خدمات هستند.

    شهروندان شادگان مستحق بهترین خدمات هستند

    به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از شادگان، نخستین جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان شادگان در سالجاری به ریاست جمال صالح زاده سرپرست فرمانداری شادگان و با حضور سایر اعضاء با هدف بررسی وضعیت جایگاه دفع پسماند و آلودگی های حاصل از آن و مشکلات جمع آوری پسماند در سطح شهرها و روستاهای شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

    سرپرست فرمانداری شادگان در این جلسه با اشاره به اهمیت موضوع ساماندهی پسماند در سطح شهرها و روستاهای تابعه شهرستان،گفت: ما هیچگونه کوتاهی و کم کاری به هر علتی از هر مسئولی که تقبل مسئولیت نموده اند در اجرای وظایف خود نمی پذیریم و چنانچه اجرای وظایف برای مسئولی سخت و یا امکان پذیر نباشد می تواند مسئولیت خود را به فردی که توانمند و قابلیت های خوبی در اجرای وظایف محوله را دارد بسپارد.

    صالح زاده در ادامه با اعلام نارضایتی از وضعیت پسماند شهری و جایگاه دفع پسماند شهرستان افزود : اداره محیط زیست شادگان و شبکه بهداشت و درمان شهرستان می بایست نظارت جدی و میدانی بر روی فعالیت های شهرداران و بخشداران داشته باشند و گزارش ها را به فرمانداری ارائه نمایند.

    سرپرست فرمانداری شادگان سه مصوبه به عنوان مصوبات اصلی این کارگروه برای اجرا ابلاغ کرد و شهرداران و دست اندرکاران حوزه پسماند شهری و روستایی را مکلف نمود تا تمامی مشکلات مربوط به مدیریت و جمع آوری پسماند بشکل منظم تر و پیوسته پیگیری و همچنین ساماندهی جایگاه پسماند بصورت مشترک توسط شهرداران و بخشداران مورد اجرا و اقدام قرار گیرد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *