×
آخرین اخبار

شهردار منطقه۹: بر اساس نیازهای موجود در شهرک خاوران، در تمامی حوزه ها بدنبال رفع مطالبه های عمومی هستیم

  • کد نوشته: 58455
  • ۱۴۰۰-۰۲-۰۲
  • 328 بازدید
  • شهردار منطقه ۹ گفت: شهرک خاوران به عنوان نماد پیشرفت نوین در حوزه های عمرانی، شهرسازی و فرهنگی کلانشهر تبریز، با همراهی شهروندان عزیز، آینده ای درخشان را تجربه خواهد کرد.
    شهردار منطقه۹: بر اساس نیازهای موجود در شهرک خاوران، در تمامی حوزه ها بدنبال رفع مطالبه های عمومی هستیم

    به گزارش دیدگاه نیوز ، نسیانی شهردار منطقه اظهار داشت: بر اساس هدف گذاریهای صورت گرفته، در سال ۱۴۰۰ با همراهی، همت و تلاش تمامی کارکنان و تلاشگران شهرداری منطقه۹، به دنبال رفع نیازهای اساسی و مطالبه های عمومی در تمامی حوزه ها خواهیم بود.

    نسیانی با اشاره به رویکرد عمرانی شهرداری منطقه ۹ گفت: با تمرکز بر پروژه های عمرانی و خدماتی در دست اقدام، بخشی از نیازهای عمده ی این شهرک جهت بسترسازی و فراهم ساختن ظرفیت های لازم مرتفع خواهد شد.

    وی افزود: توجه و اهتمام ویژه به درآمدزائی پایدار از اولویت های مدیریتی در این منطقه می باشد؛ بر این اساس شهرداری منطقه ۹ با بررسی مهم ترین شیوه ها و روش های درآمدزائی پایدار و باز تعریف نقش و جایگاه مردم در اداره ی امور شهری، می کوشد تا با مشارکت شهروندان، خدمات شهری را در تمامی حوزه ها، از نظر کمی و کیفی ارتقاء و توسعه دهد.

    شهردار منطقه۹ با اشاره به چشم انداز آتی شهرک خاوران عنوان کرد: شهرک خاوران بعنوان نماد پیشرفت نوین در حوزه های عمرانی، شهرسازی و فرهنگی کلانشهر تبریز، با همراهی شهروندان عزیز، آینده ای درخشان را تجربه خواهد کرد و در این بین، ورود فعالان حوزه ی عمران، مسکن و سرمایه گذاران داخلی و خارجی در امر ساخت و ساز، زمان رسیدن به این تجربه ی لذت بخش را به حداقل خواهد رساند.

    نسیانی با اشاره به بهره برداری از کریدور شمال – جنوب خاوران تصریح کرد: د ر راستای تکمیل شبکه های ارتباطی شهرک خاوران، اتمام عملیات اجرایی پروژه کریدور شمال – جنوب این شهرک (اتصال اتوبان پیامبر اعظم (ص) به بلوار شهدای غواص) توسط شهرداری منطقه۹ با جدیت تمام دنبال می شود  که امیدواریم طی روزهای آتی شاهد بهره برداری از این پروژه بزرگ شهری باشیم.

    وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر اتمام عملیات عمرانی سایر پروژه های در دست اقدام ابراز داشت: تکمیل سایت بحران شهرک خاوران که به نوبه خود جزو پروژه های ضروری و اولویت دار این منطقه است در مرحله پایانی و تکمیل عملیات عمرانی بوده که انشالله در نیمه اول سال جاری شاهد بهره برداری از این پروژه مهم و حیاتی در شرق تبریز خواهیم بود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *