×
آخرین اخبار

شهردار اهواز در آئین بهره‌برداری از آسفالت شهرک پرواز: برای انجام وظایف منتی بر مردم نیست

  • کد نوشته: 116873
  • ۱۴۰۱-۱۱-۱۸
  • 102 بازدید
  • شهردار کلانشهر اهواز گفت: برای ساماندهی و نوسازی و بازسازی شبکه جمع آوری و دفع آب های سطحی و فاضلاب اهواز بیش از ۲۰ هزار ریال میلیارد ریال با موافقت رهبر انقلاب از صندوق ذخیره ارزی اختصاص یافت.

    شهردار اهواز در آئین بهره‌برداری از آسفالت شهرک پرواز: برای انجام وظایف منتی بر مردم نیست

    رضا امینی عصر دوشنبه ۱۷ بهمن ماه در آیین بهره برداری و افتتاح، زیرسازی و آسفالت کوی پرواز و فرهنگیان شهرداری منطقه ۳ اظهار کرد: شبکه فاضلاب دچار فرسودگی شده و هم به لحاظ زیست محیطی و شهری و کیفیت فاضلاب یک سهم مهلک برای آسفالت شهر شده است

    شهردار کلانشهر اهواز با تشبیه نوسازی و بازسازی شبکه فاضلاب اهواز، جمع آوری و دفع آب های سطحی را به جراحی بزرگ تشبیه کرد و گفت: این کار با تدبیر رهبر انقلاب اتفاق افتاد و بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از صندوق ذخیره ارزی برای آن اختصاص یافت و تاکنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

    امینی با اشاره به گریز ناپذیر بودن و وجود برخی مشکلات در روند اجرای طرح های عمرانی به ویژه طرح نوسازی و بازسازی شبکه فاضلاب اهواز، یادآور شد: وقتی جراحی صورت می گیرد زخم آن موقع جراحی و هم پس از آن همه بدن را دچار عارضه می کند و اکنون اهواز در حال جراحی و احداث شبکه فاضلاب و جمع آوری و دفع آب های سطحی است.

    وی گفت: البته شبکه دفع آب های سطحی باید به جایی برسد که آب گرفتگی و مانداب در حداقل ممکن باشد.

    شهردار کلانشهر اهواز افزود: امسال از اردیبهشت سعی کردیم هر هفته یک آیین گشایش در محله های مختلف داشته باشیم و هدف تشریفات و هزینه کرد و تبلیغات صرف نیست بلکه نیت ما دیدن محلات از نزدیک و آشنایی با مشکلات محله های اهواز و انتقال آنها و لحاظ کردن آنها در برنامه‌ریزی های مدیریت شهری است تا بتوانیم خدمات بهتری را ارائه دهیم.

    امینی بیان کرد: کوی فرهنگیان و کوی پرواز در منطقه سه شهرداری اهواز از محله هایی بودند که به طور مرتب به خاطر وضعیت آسفالت به شهردار تذکر داده می شد.

    وی بهره برداری و افتتاح، زیرسازی و آسفالت کوی پرواز و فرهنگیان را جز وظایف ذاتی شهرداری دانست و گفت: بابت انجام وظیفه منتی بر مردم نداریم و افتخار می کنیم که بتوانیم وظایف مان را انجام دهیم.

    شهردار کلانشهر اهواز با تأکید بر ارائه خدمات با کیفیت بالا به مردم اهواز و شأن بالای آنها ، یادآور شد: در دهه مبارک فجر ۴۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل درون شهری اهواز اضافه شد در حالی که در شهری با جمعیت ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر تنها ۹۰ دستگاه اتوبوس وجود دارد و اکنون باید جبران مافات کنیم.

    به گفته امینی ۱۳۰ دستگاه اتوبوس خریداری شده و قول خرید ۷۰ دستگاه اتوبوس دیگر هم گرفته شده و از ۲۰۰ دستگاه اتوبوس ۴۰ دستگاه وارد ناوگان اتوبوسرانی اهواز شده است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *