×
آخرین اخبار

شهرداری آسفالت میکند ، آبفا تخریب

  • کد نوشته: 16033
  • ۱۳۹۸-۰۳-۰۹
  • 1000 بازدید
  • مدیر شهرداری منطقه ۳ اهواز توزیع عادلانه خدمات از جمله عملیات اجرا و بهسازی با کیفیت آسفالت معابر در محلات مختلف را یکی از مهمترین و اولویت دارترین اقدام این شهرداری خصوصا در سالی که گذشت عنوان کرد .
    شهرداری آسفالت میکند ، آبفا تخریب

    به گزارش دیدگاه نیوز از اهواز، مجتبی یوسفی شهردار منطقه با بیان این مطلب افزود: این شهرداری در سال ۹۷ بیشترین میزان رسیدگی به محلات در زمینه اجرای زیرسازی و روکش آسفالت ( بیش از ۲۵۰ هزار مترمربع اجرای آسفالت ، در نقاطی از جمله کوی ملت ، زیتون کارمندی ، کوی مهاجرین ، کوی علی آباد ، بلوار پاسداران که در مجموع معادل چندسال گذشته بوده است ) را برای تردد هرچه بهتر شهروندان داشته است و این در صورتی است که با تمام مشکلات مالی و اعتباری پیش رو شهرداری برای تعریف و اجرای پروژه آسفالت ، متاسفانه شرکت آب و فاضلاب بر این معضلات شهری دامن میزند.

    وی گفت : هرچند اجرای روکش آسفالت و حفاری آسفالت های تازه ریخته شده مسئله تازه ای در شهر نیست ، اما نشان از عدم هماهنگی و مدیریت جزیره ای دستگاهای شهری است.

    در حالیکه شهرداری منطقه ۳ در سال ۹۷ اقدام به ترمیم ، نوسازی و روکش کامل آسفالت در خیابان های بلوار ، شیخ نبهان و فاز ۴ کوی ملت کرده بود ، در کمال تعجب دیده شده شرکت آبفا همان آسفالت جدید را تخریب و شروع به فعالیت کرده است که این موضوع باعث ایجاد نارضایتی و اخلال در عبور و مرور شهروندان شده است.

    یوسفی با اشاره مجدد به عدم هماهنگی بین دستگاهای خدمات رسان گفت : این امر باعث اتلاف بیت المال و بوجود آوردن ضرر و زیان مالی اضافه برای شهرداری هاست که برای مثال این موضوع تخریب آسفالت در سال گذشته هزینه ای بالغ بر ۴ میلیارد تومان زیان به شهرداری از سوی شرکت آبفا تحمیل کرده است.

    وی اذعان کرد: در طول مدیریت جدید منطقه قبل از اجرای آسفالت جدید ، از ادارات خدمات رسان استعلام گرفته می شود و از آنها خواسته می شود در صورت وجود مشکل ، قبل از شروع کار برطرف شود که متاسفانه اقدامی دیده نشده است.

    یوسفی گفت : علاوه براین موضوع ، در سال پربارش گذشته ، شهرداری منطقه ۳ برای رفاه حال شهروندان و همکاری با این شرکت ، بخش گسترده ای از خطوط اصلی فاضلاب سطح منطقه را به منظور جلوگیری از تجمع آبهای سطحی لایروبی کرد که این موضوع نیز باعث صرف وقت و هزینه های غیرقابل پیش بینی زیادی برای این شهرداری بوده است.

    وی در پایان گفت : ظرف یک ماه گذشته مجددا نهضت آسفالت در منطقه ۳ آغاز خواهد شد و هم اکنون نیز اکیپ آسفالت در کوی علی آباد مشغول بکار آسفالت معابر زیر سازی شده هستند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *