×
آخرین اخبار

شهدای امنیت موجب عزت و پایداری نظام شدند

  • کد نوشته: 103733
  • ۱۴۰۱-۰۸-۱۳
  • 153 بازدید
  • بروجرد – خبر روز- نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید چهره پلید آمریکا رسوا شود، گفت: خون پاک و مطهر شهدای امنیت و شاهچراغ باعث عزت و پایداری بیشتر نطام شده است.

    شهدای امنیت موجب عزت و پایداری نظام شدند

    به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز، عباس گودرزی  شامگاه پنجشنبه در آیین بزرگداشت شهدای  شاهچراغ که در مسجد نخی بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: خون پاک و مطهر شهدای امنیت و شاه چراغ موحب پوست اندازی نظام شده است.
    وی افزود: حوادث و اغتشاشات اخیر  نشان از حماقت صحنه ‎گردان ‎ها و عناصر اصلی  دارد و با این اتفاقات دریچه های جدیدی  به روی این ملت باز می شود.
    نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: اتفاقات اخیر باعث می شود که چهره واقعی آمریکا بیشتر از قبل افشا شود.
    گودرزی اضافه کرد: امروز اراده، برنامه و طراحی محوری آنها این است که چهره آمریکا  را بزک و گذشته را در ذهن مردم با تغییر محاسبات  به فراموشی بسپارند.
    نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وظیفه ما این است که بگوییم آمریکا کیست، افزود: شعار مرگ بر آمریکا باعث تشدید دشمنی نمی شود بلکه باعث دفع شر می شود.
    گودرزی ادامه داد: آمریکا امروز همان آمریکا ۱۳ آبان سال ۴۳ بوده و همان آمریکا ۱۳ آبان سال ۵۷ است که در مقابل دانشگاه جمع کثیری از دانش ‎آموزان را به خاک و خون کشیدند.
    وی اظهار کرد: آمریکا امروز همان آمریکا ۱۳ آبان‎ماه سال ۵۸ هستند که ۷۰ تا ۸۰ ابزار جاسوسی از آن استخراج شد، حالا چهره خود را بزک نکنند و نگویند که طرفدار ملت ایران هستیم.
    نماینده مردم بروجرد در مجلس تصریح کرد: آنهای که ادعای زن، زندگی و آزدای سر می دهند بخشی و جمعی از دختران این سرزمین را به اسارت گرفتند و به اردوگاه بردند.
    گودرزی خاطرنشان کرد: زمانی که به هواپیمای مسافربری ایران شلیک کردند به فردی را که شلیک کرده بود مدال شجاعت دادند و ۳۰۰ عزیز ما را مظلومانه به شهادت رساندند.
    وی اضافه کرد: آمریکا امروز همان آمریکای بود که تحریم ظالمانه را علیه ما داشته و در فتنه سال ۸۸ حمایت کرد و حاج قاسم سلیمانی و ابومهندس را به شهادت رساندند.
    نماینده مردم بروجرد در مجلس بیان کرد: آمریکا همان آمریکای است که از رژیم صهیونیست حمایت می کند و دانشمندان هسته ای ایران که به دنبال اعتلای ایران و این مردم هستند را به شهادت می رساند.
     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *