×
آخرین اخبار

شناسایی ۱۴۸ واحد نانوایی متخلف در شهرستان میانه

  • کد نوشته: 49355
  • ۱۳۹۹-۱۰-۱۳
  • 448 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز ،  به نقل از  روابط عمومی اداره صمت میانه، مهندس محمد امدادیان گفت: در سال ۹۹ و تا پایان آذر ماه در شهرستان میانه تعداد ۱۴۸ واحد نانوایی متخلف شناسایی و با تشکیل پرونده تخلف به ارزش بیش از ۳۸۶ میلیون ریال به اداره تعزیرات حکومتی معرفی گردیدند. رئیس اداره صنعت […]

    شناسایی ۱۴۸ واحد نانوایی متخلف در شهرستان میانه

    به گزارش دیدگاه نیوز ،  به نقل از  روابط عمومی اداره صمت میانه، مهندس محمد امدادیان گفت: در سال ۹۹ و تا پایان آذر ماه در شهرستان میانه تعداد ۱۴۸ واحد نانوایی متخلف شناسایی و با تشکیل پرونده تخلف به ارزش بیش از ۳۸۶ میلیون ریال به اداره تعزیرات حکومتی معرفی گردیدند.
    رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت میانه با اشاره به حساسیت موضوع آرد و نان ادامه داد: به منظور بررسی و نظارت بیشتر بر عرضه نان، بازرسان ویژه ای تشکیل یافته و بر امورات نانوایی ها بصورت تخصصی نظارت می نمایند و در این راستا تعداد ۱۵۳۷ واحد نانوایی در ۹ ماه گذشته از سال ۹۹ مورد پایش قرار گرفته اند.
    امدادیان با بیان اینکه واحدهای نانوایی ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی می باشند ادامه داد: در این مدت تعداد ۹۶ پرونده تخلف بهداشتی برای نانوایان شهرستان تشکیل گردیده است.
    رئیس اداره صمت میانه تخلفات کم فروشی و عرضه خارج از شبکه آرد را از دیگر تخلفات نانوایان بیان نموده و گفت: در این مدت ۴۶ پرونده تخلف مربوط به کم فروشی و ۱۲ پرونده تخلف نیز مربوط به عرضه خارج از شبکه آرد می باشد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *