×
آخرین اخبار

شعله های آتش در انبار ضایعات کارخانه ایی در ارومیه مهار شد

  • کد نوشته: 64819
  • ۱۴۰۰-۰۴-۰۵
  • 236 بازدید
  • روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه، اعلام کرد: آتش سوزی انبار ضایعات و پالتهای چوبی در انبار ضایعات کارخانه مارال صنعت با تلاش آتش نشانان ایستگاه 2 مهار و خاموش شد.
    شعله های آتش در انبار ضایعات کارخانه ایی در ارومیه مهار شد

    به گزارش دیدگاه نیوز ، اسماعیل داوطلب افسر آماده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه اظهار داشت: با تماس کارکنان شرکت مارال صنعت و اطلاع رسانی این حادثه به سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی ارومیه بی درنگ آتش نشانان ایستگاه ۲ را به همراه تانکر آب پشتیبان، راس ساعت ۱۶:۱۹ دقیقه دیروز به جاده مهاباد رهسپار کرد. آتش در انبار ضایعات

    او ادامه داد: با نزدیک شدن به محل حادثه شعله های سرکش آتش که به آسمان زبانه می کشید و دود غلظی منطقه را فرا گرفته بود، مشاهده شد. آتش در انبار ضایعات

    افسر آماده آتش نشانان در این حادثه گفت: محل حادثه در ضلع غربی کارخانه مارال صنعت قرار داشت که یک محوطه حدوداً ۱۰۰۰ متری بود و هنگام رسیدن آتش نشانان کاملا شعله ور بود و همچنین شعله های آتش در حال گسترش و سرایت به دیگر نقاط این کارخانه بود.

    داوطلب افزود: با توجه به این که این انبار مملو از لاستیک مستهلک خودرو سنگین، کارتن و پالتهای چوبی بود، نیروهای آتش نشانی بلافاصله پس از ایمن سازی محل، قطع جریان برق، با بکارگیری تجهیزات انفرادی و چند رشته لوله آبرسانی از سه جهت خود را به کانون آتش سوزی رساندند.

    او بیان کرد: آتش نشانان تلاش خود را برای مهار شعله های آتش آغاز کردند و در مدت ۲ ساعت موفق شدند آتش سوزی را کاملا خاموش و از سرایت شعله های آتش به قسمت های دیگر کارخانه جلوگیری کنند.

    افسر آماده آتش نشانان تصریح کرد: آتش نشانان پس از مهار کامل شعله های آتش، جدا سازی وسایل سالم از سوخته و انجام عملیات لکه گیری و اطمینان از عدم برگشت شعله به عملیات خود پایان دادند و به ایستگاه خود برگشتند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *