×
آخرین اخبار

شایعه‌پراکنی با حکم یک سال قبل مخبر برای زاهدی‌وفا

  • کد نوشته: 94626
  • ۱۴۰۱-۰۶-۲۳
  • 289 بازدید
  • تهران – خبر روز – برخی سایت‌های خبری با بازنشر حکم آبان‌ماه سال گذشته معاون اول رئیس‌جمهور برای زاهدی‌وفا، ادعا کردند وی از سرپرستی وزارت کار استعفا داده و مخبر برای او حکم جدید زده است.

    شایعه‌پراکنی با حکم یک سال قبل مخبر برای زاهدی‌وفا

    به گزارش دیدگاه نیوز، عصر چهارشنبه برخی از رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی خبر استعفای زاهدی‌وفا از سرپرستی وزارت کار و معرفی به عنوان گزینه تصدی وزارت کار را پخش کردند، در صورتی که خبر استعفا صحت نداشته و خبر جعلی است. تکذیبیه این شایعه، نیز در رسانه‌های رسمی منتشر شد.

    با این حال، برخی سایت‌های خبری از جمله خبرآنلاین و اقتصادنیوز عصر چهارشنبه مطلبی با این عنوان منتشر کردند که «فوری: زاهدی وفا استعفا داد / مخبر برای او حکم زد».

    در متن خبر این سایت‌ها آمده بود: محمدهادی زاهدی وفا در نامه‌ای به رئیس‌جمهور از کاندیداتوری و سرپرستی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استعفا داد و مخبر معاون اول رئیس‌جمهور هم زاهدی‌وفا را به عنوان معاون خود منصوب کرد.

    شایعه‌پراکنی منتقدان دولت با حکم یک سال قبل مخبر برای زاهدی‌وفا

    شایعه‌پراکنی منتقدان دولت با حکم یک سال قبل مخبر برای زاهدی‌وفا

    این سایت‌ها در ادامه، خبر از حکم مخبر معاون اول رئیس‌جمهور برای زاهدی‌وفا داده و نوشته‌اند: «به گزارش خبرآنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی معاون اول رییس‌جمهوری، در حکم محمد مخبر به محمدهادی زاهدی وفا آمده است: نظر به تعهد، شایستگی و سوابق ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اول رییس جمهور» منصوب می‌شوید.»

    این شایعه‌سازی در حالی است که انتصاب زاهدی‌وفا به عنوان معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اول رئیس‌جمهور مربوط به آبان‌ماه سال گذشته است.

    شایعه‌پراکنی منتقدان دولت با حکم یک سال قبل مخبر برای زاهدی‌وفا

    زاهدی‌وفا از خردادماه امسال با استعفای عبدالملکی وزیر سابق کار، به عنوان سرپرست وزارت کار منصوب شده است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *