×
آخرین اخبار

سیروس پورموسوی: کسالت داشتم، از چهارشنبه تمرینات را شروع می کنیم

  • کد نوشته: 72874
  • ۱۴۰۰-۰۶-۲۹
  • 579 بازدید
  • سیروس پورموسوی که گفته می شد در اعتراض به دست بردن معاون باشگاه در لیست خریدهای او از حضور در تمرین نفت مسجد سلیمان خودداری کرده است، در گفتگو با رسانه طرفداری مدعی شد از چهارشنبه در تمرین این تیم شرکت می کند.
    سیروس پورموسوی: کسالت داشتم، از چهارشنبه تمرینات را شروع می کنیم

    به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از سایت طرفداری، بعد از قطع همکاری نفت مسجدسلیمان با محمود فکری، مدیران این باشگاه با سیروس پورموسوی به توافق رسیدند و او را به عنوان سرمربی جدید معرفی کردند اما سرمربی جدید نفت، با آغاز تمرینات این تیم از حضور در تمرین خودداری کرد. گفته می شد دلیل دلخوری سیروس پورموسوی از نفتی ها این است که یکی از معاونین باشگاه در لیست خرید او دست برده است.

    به هرحال با گذشت چند روز از این ماجرا، امروز شایعه شد نفت مسجدسلیمان با سیروس پورموسوی قطع همکاری کرده است اما پورموسوی با تکذیب این خبر به سایت طرفداری گفته است: کسالت داشتم و به همین دلیل نتوانستم در تمرین شرکت کنم. متاسفانه باشگاه هم بدون هماهنگی با بنده تمرینات را شروع کرد و از آن جایی که با همکاران من هیچ قراردادی بسته نشده بود، آنها هم نتوانستند در تمرین شرکت کنند اما مشکل خاصی نیست و از چهارشنبه تمرینات تیم به شکل رسمی شروع می شود.

    سیروس پورموسوی در پاسخ به این پرسش که آیا درست است که او بابت جذب نشدن اولویت های اول و دوم لیستش و جذب بازیکنانی که در لیست سوم او بودند، از باشگاه دلخور است، گفت: این سوالی که شما می پرسید، جوابش جزو مسائل داخل خانواده است و جای عنوان کردنش رسانه ها نیست. توقع نداشته باشید یک موضوع داخلی را برای رسانه ها بشکافم، فقط همین اندازه می گویم یک لیست داده بودم و گزینه های اول، دوم و سوم هر پست را مشخص کرده بودم، شنیدم با گزینه هایی که در لیست سوم من بودند به مبالغی برابر با قیمت های گزینه های اول و دوم من، به توافق رسیده اند.

    در لیست من گزینه اول، دوم و سوم تفکیک شده بودند و اولویت ها به طور کامل مشخص بود و حالا باید ببینیم چرا با همان قیمتی که می شد گزینه های اول و دوم را گرفت، گزینه های لیست سوم را گرفتند! به هرحال به باشگاه لیست دیگری می دهم که شامل بازیکنان بومی استان خوزستان، بازیکنان مسجدسلیمان، اهواز، ماهشهر و … است و امیدوارم این لیست جذب شود.

    گفته می شود حبیب فرعباسی، صادق صادقی، کیانی، موسوی و … بازیکنان بومی مدنظر سیروس پورموسوی در لیست جدید هستند. سیروس پورموسوی این اسامی را نه تایید کرد و نه تکذیب و به سایت طرفداری گفته است: لیستم را به باشگاه ارائه می کنم، اگر آنها صلاح بدانند در اختیار رسانه ها قرار می دهند. در این لیست فقط بازیکنان بومی استان خوزستان قرار دارند که جذب آنها برای من مهم است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *