×
آخرین اخبار

سه مصدوم حادثه واژگونی خودرو در عراق به شلمچه منتقل شدند

  • کد نوشته: 94994
  • ۱۴۰۱-۰۶-۲۴
  • 196 بازدید
  • آبادان – خبر روز – دبیر ستاد اربعین و رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: سه مصدوم حادثه واژگونی خودروی ون در مسیر بصره به ناصریه در عراق از طریق مرز شلمچه به کشور منتقل و در بیمارستان خرمشهر بستری شدند.

    سه مصدوم حادثه واژگونی خودرو در عراق به شلمچه منتقل شدند

    به گزارش دیدگاه نیوز از روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی آبادان، سیدنادر نقیبی روز پنجشنبه بیان کرد: پس از تماس با مرکز پست فرماندهی حادثه ICP مستقر در مرز شلمچه، درخصوص وقوع حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی ون در جاده بصره به ناصریه کشور عراق مقدمات تحویل حادثه دیدگان در دستور کار قرار گرفت.

    وی افزود: سه دستگاه آمبولانس با هماهنگی پست فرماندهی حادثه ICP از نزدیکترین پایگاه‌های سیار اورژانس ۱۱۵ مستقر در شلمچه به نقطه صفر مرزی اعزام و مصدومین از طرف عراقی تحویل گرفته شدند.

    نقیبی بیان کرد: پس از رسیدن کدهای اورژانس و تحویل از تکنسین‌ها عراقی، اقدامات تریاژ و امداد بر بالین تمام مصدومین انجام و ضمن دریافت خدمات درمانی در نقطه صفر مرزی، توسط تکنسین‌های آمبولانس‌های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان ولیعصر(عج) شهرستان خرمشهر برای ادامه درمان منتقل شدند.

    ۱۲ مصدوم حادثه واژگونی خودروی ون در مسیر بصره به کربلا در عراق روز چهارشنبه از طریق مرز شلمچه به کشور منتقل و در بیمارستان‌های خرمشهر و آبادان بسیتری شدند.

    مرز بین‌المللی شلمچه در ۱۵ کیلومتری غرب خرمشهر و ۲۰ کیلومتری بصره عراق قرار دارد.
    شلمچه و چذابه ۲ گذرگاه تردد زائران اربعین حسینی در خوزستان هستند.   

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *