×
آخرین اخبار

نماینده مردم بروجرد در تذکر شفاهی:
سهام عدالت نباید به بی‌عدالتی تبدیل شود

  • کد نوشته: 24805
  • ۱۳۹۹-۰۲-۱۴
  • 411 بازدید
  • نماینده مردم بروجرد در مجلس با بیان اینکه سهام عدالت نباید به بی‌عدالتی تبدیل شود، گفت: دولت باید با در نظر گرفتن تمهیدات ویژه اقشار ضعیفی که از دریافت سهام عدالت محروم مانده‌اند را شناسایی و آن‌ها را تحت پوشش قرار دهد تا عدالت در توزیع ثروت محقق شود.
    سهام عدالت نباید به بی‌عدالتی تبدیل شود

    به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان، به نقل از خبرگزاری خانه ملت، عباس گودرزی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۱۴ اردیبهشت‌ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن گرامیداشت روز معلم و کارگر گفت: از آنجایی که عده‌ای از اقشار آسیب‌پذیر از دریافت سهام عدالت محروم شده‌اند نگرانی جدیدی برای برخورداری این افراد از سود سهام عدالت ایجاد شده است.
    نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سهام عدالت نباید به بی‌عدالتی تبدیل شود، افزود: دولت باید با در نظر گرفتن تمهیدات ویژه اقشار ضعیفی که از دریافت سهام عدالت محروم مانده‌اند را شناسایی و آن‌ها را تحت پوشش قرار دهد تا عدالت در توزیع ثروت محقق شود.
    وی با انتقاد از مکانیزم پرداخت یارانه اظهار کرد: برخی از خانواده‌های آسیب‌پذیر بر اساس دلایل متعدد از دریافت یارانه محروم شده‌اند و به‌تبع این موضوع بسته حمایتی و کمک‌هزینه نیز به آن‌ها پرداخت نمی‌شود، دولت هر چه سریع‌تر به این موضوع رسیدگی کند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *