×
آخرین اخبار

سقوط پسربچه ۵ ساله در کانال فاضلاب / شهرداری و آبفا از ۱ فروردین تاکنون زیر بار مسئولیت نمی‌روند / ویدیوی توضیحات پدر و دکتر پویان ۵ ساله

  • کد نوشته: 124454
  • ۱۴۰۲-۰۱-۲۲
  • 57 بازدید
  • سقوط پسربچه ۵ ساله در کانال فاضلاب شهر آبادان حادثه ساز شد که توضیحات این حادثه را از زبان دکتر و پدر کودک در کلیپ زیر می شنوید. 

    سقوط پسربچه ۵ ساله در کانال فاضلاب / شهرداری و آبفا از ۱ فروردین تاکنون زیر بار مسئولیت نمی‌روند / ویدیوی توضیحات پدر و دکتر پویان ۵ ساله

    به گزارش دیدگاه نیوز، در گفتگوی تلفنی یکی از وابستگان این خانواده با خبرنگار ما، وی ظهار داشت که در شب حادثه، پدر پویان وقتی می بیند که خودرو دچار مشکل شده است، پس از پیاده شدن و بررسی موتور خودرو در زمانی که به خودرو باز میگردد متوجه نبود کودک می شود و پس از کمک خواهی از اهالی محل و بررسی محل پیاده شدن کودک می بیند که پویان در کانال فاضلابی که زیر پیاده رو قرار دارد سقوط کرده است و پس از طی مسافتی بیش از ۵۰ متر کودک را که توان فریاد زدن و بالا آمدن از کانال را نداشته است پیدا کرده و به بیمارستان منتقل می کنند. 

    وی در ادامه اذعان داشت که پس از گذشت ۲۰ روز نه تدبیری برای حل مشکل این فاضلاب انجام شده است و نه هیچکدام از ادارات آبفا و شهرداری آبادان مسئولیت تعمیر و پیگیری حل این مشکل را بر عهده نگرفته اند. 

    وی افزود: در سه هفته اخیر حتی یکی از مسئولین ذیربط به این کودک جهت دلداری یا عیادت سر نزده است و همانطور که در تصاویر نیز موجود است صورت مساله را با قرار دادن چند لاستیک و جدول و چوب پاک کرده اند و خدای ناکرده تا کسی جانش را از دست ندهد مسئولین مرتبط به فکر چاری اندیشی نیستند. 

    بر اساس این گزارش دیدگاه نیوز از اداره کل آبفا و استانداری خوزستان به جهت سهل انگاری و انکار مسئولیت پذیری هر دو اداره آبفای شهری و شهرداری شهرستان آبادان درخواست شفاف سازی و پاسخگویی را دارد. 

    تصاویر و توضیحات بیشتر در رابطه با این حادثه را می توانید در زیر مشاهده نمایید:

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *