×
آخرین اخبار

سقوط تیر برق در روستای داش آتان مراغه به خودروی پارک شده خسارت زد

  • کد نوشته: 52104
  • ۱۳۹۹-۱۱-۰۲
  • 2258 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز ، اهالی روستای داش آتان از فرسودگی شبکه توزیع برق و معارض بودن تیر برق‌های چوبی و نوسانات مداوم برق گله‌مند هستند و خطر سقوط تیربرق‌ها را هم همواره احساس می‌کنند و خواهان اقدام فوری جهت پیشگیری از حادثه خطرناک هستند. طبق گزارش‌های مردمی یکی از تیر‌های برق روستای داش آتان […]

    سقوط تیر برق در روستای داش آتان مراغه به خودروی پارک شده خسارت زد

    به گزارش دیدگاه نیوز ، اهالی روستای داش آتان از فرسودگی شبکه توزیع برق و معارض بودن تیر برق‌های چوبی و نوسانات مداوم برق گله‌مند هستند و خطر سقوط تیربرق‌ها را هم همواره احساس می‌کنند و خواهان اقدام فوری جهت پیشگیری از حادثه خطرناک هستند.

    طبق گزارش‌های مردمی یکی از تیر‌های برق روستای داش آتان بر اثر وزش باد و سستی و سنگینی برف سقوط کرده است و به خودروی پارک شده خسارت زده، و هر لحظه سبب ایجاد اتصال در شبکه برق شود که می‌تواند عاملی برای تهدید جانی و مالی ساکنین این روستا و همچنین خسارت به شبکه توزیع برق گردد.

    یکی از شهروندان این روستا از وضعیت نامناسب تیر‌های برق محل سکونت خود گفت: تیرک‌های برق چوبی فرسوده و قدیمی روستا کاملا کج و در حال افتادن هستند و در صورت افتادن این تیر‌ها روی درختان و یا در وسط حیاط منازل خسارت‌هایی به بار خواهد آورد و هر لحظه باید منتظر حادثه خطرناک باشیم.

    در پایان اهالی آن روستا از مسئولین خواستند باتوجه به روستایی بودن منطقه و خطر تیرک‌های برق اقدام فوری و جدی در این خصوص انجام دهند تا مانع از وقوع حادثه خطرناک در این روستا شوند.

    گفتنی است روستای داش آتان داری ۳۲۱خانوار با جمعیت ۹۰۰ نفر از توابع بخش مرکزی شهرستان مراغه می‌باشد.

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *