×
آخرین اخبار

بازی سختی با مس رفسنجان داریم
سعید لطفی مربی نفت مسجدسلیمان : از سازمان لیگ درخواست داریم بازی‌ها همزمان برگزار شود

  • کد نوشته: 58364
  • ۱۴۰۰-۰۲-۰۱
  • 442 بازدید
  • مربی تیم نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پیش از بازی با مس رفسنجان حضور پیدا کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.
    سعید لطفی مربی نفت مسجدسلیمان : از سازمان لیگ درخواست داریم بازی‌ها همزمان برگزار شود

    به گزارش دیدگاه نیوز ، سعید لطفی، مربی تیم نفت مسجدسلیمان در نشست خبری پیش از مصاف با مس رفسنجان اظهار داشت: قبل از هر چیز جا دارد به خانواده فوتبال و مرحوم نادر دست نشان تسلیت بگویم؛ روحشان شاد و یادشان گرامی.

    لطفی درباره بازی اضافه کرد: شناخت کافی از مس رفسنجان داریم، تیم خوب، کادرفنی با کیفیت و باشخصیت و با دانش. می‌دانیم بازی سختی داریم از طرفی در بازی با سپاهان هم اعلام کردیم، تیم جوان، پرانرژی و باانگیزه‌ای داریم و بازی برای هر دو تیم سخت است. ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که دل هواداران را شاد کنیم و به لطف خدا دست پر از زمین خارج شویم.

    لطفی اضافه کرد: فقط خواهش دارم، از سازمان لیگ است که می‌دانم شرایط سخت است و زحمت می‌کشند، به عنوان یادآوری می‌گویم که اگر بتوانند بازی‌ها را به صورت همزمان برگزار کنند، ممنون‌شان می‌شویم چراکه هم تیم های بالای جدول و پایین جدول در شرایط هستند که این تصمیم روی نتایج بازی تاثیرگذار است و می‌تواند نتایج غیرفوتبالی رقم نخورد. خواهش دیگر از گروه داوری است که فردا یک روز خوب داشته باشند و روزی باشد که بدون اشتباه طی شود.

    مربی تیم نفت درباره غایبان بازی فردا گفت: مهدی احمدی و عباس عسگری مصدوم هستند و بقیه بازیکنان هم حضور دارند و مشکلی نداریم. امیدوارم که بازی خوب و تماشاگرپسندی از آب در بیاید.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *