×
آخرین اخبار

سرپرست فرمانداری شادگان: توجه جدی به سلامت دانش آموزان و معلمان صورت گیرد

  • کد نوشته: 35072
  • ۱۳۹۹-۰۶-۱۷
  • 368 بازدید
  • سرپرست فرمانداری شادگان گفت: باید به سلامت دانش آموزان و معلمان در کنار آموزش توجه جدی شود. 
    سرپرست فرمانداری شادگان: توجه جدی به سلامت دانش آموزان و معلمان صورت گیرد

    سرپرست فرمانداری شادگان گفت: باید به سلامت دانش آموزان و معلمان در کنار آموزش توجه جدی شود. 

    امید صبری پور در گفتگو با خبرنگار دیدگاه نیوز، با اشاره به فصل بازگشایی مدارس اظهار کرد: مدارس شهرستان شادگان در تمام مقاطع تحصیلی باید دستورالعمل‌های بهداشتی را بخوبی اجرا کنند.

    وی بر رعایت، نظارت و پایش دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغ شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا برای بازگشایی مراکز آموزشی تاکید کرد و گفت: مدیران و معلمان در مدارس شهرستان علاوه بر توجه به آموزش باید مراقب باشند که سلامت دانش آموزان مورد تهدید قرار نگیرد.

    سرپرست فرمانداری شادگان ادامه داد: اگرچه حوزه تحصیل از اهمیت بالایی برخوردار است ولی حفظ سلامت دانش آموزان و معلمین مهمترین موضوع ما در بحث آموزش می باشد که دستورالعمل ها مشخص شده و مدیران وکسانی که در بحث آموزش دخیل هستند موظف به رعایت تمامی این پروتکل ها می باشند. 

    وی عنوان کرد: دغدغه خانواده ها در شرایط کنونی سلامت فرزندان و نگرانی از انتقال بیماری کرونا است که باید حداکثر مراقبت و حساسیت در جلوگیری از شیوع این بیماری توسط دانش آموزان به کار گرفته شود.

    سرپرست فرمانداری شادگان در پایان گفت: آموزش و پرورش شهرستان ضمن ابلاغ به تمام مدیران مدارس با ارائه آموزش حضوری دانش آموزان موظف هستند تمامی اقدامات لازم از قبیل اجرای کامل آیین نامه های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی، داشتن ماسک و سایر موارد بهداشتی را به طور کامل انجام دهند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *