×
آخرین اخبار

سرپرست شرکت پالایش گاز یادآوران خلیج فارس معرفی شد

  • کد نوشته: 104991
  • ۱۴۰۱-۰۸-۱۹
  • 207 بازدید
  • تهران- خبر روز- «افشین کیانی» با حکم مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، به سمت سرپرست شرکت پالایش گاز یادآوران منصوب شد.

    سرپرست شرکت پالایش گاز یادآوران خلیج فارس معرفی شد

    به گزارش دیدگاه نیوز، علی عسگری مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس همچنین در این حکم از خدمات و تلاش‌های «مهندس دلجوان قدرتی» مدیرعامل سابق قدردانی کرد.

    در سوابق اجرایی و مدیریتی مهندس کیانی سمتهایی چون سرپرست و رئیس مجتمع شرکت پتروشیمی اروند به چشم می خورد.

    با انتصاب مهندس کیانی به عنوان مدیری مجرب، انقلابی و جهادی، امید است در راستای تحقق اهداف و نگاه ویژه دولت سیزدهم بر توسعه فعالیتهای نفت و گاز، به ویژه پتروشیمی و نیز اهمیت حوزه عملیاتی پتروشیمی یاداوران، روح و انرژی تازه ایی را برای تداوم فعالیتهای پروژه و تسریع در تکمیل آن بدمد.

    براساس این گزارش، پروژه احداث کارخانه گاز و گاز مایع ۳۲۰۰ در جنوب غربی شهر اهواز و غرب رودخانه کارون به منظور جمع آوری گازهای همراه حاصل از فرآورش نفت میادین حوزه غرب کارون شامل میادین نفتی دارخوین، یادآوران، آزادگان جنوبی و آزادگان شمالی است.

    فاز اول پروژه با ظرفیت اسمی ۲۵۰ میلیون فوت مکعب گاز در مدت ۳۶ ماه و فاز دوم طی ۴۸ ماه به بهره برداری خواهد رسید که با بهره برداری از آن ظرفیت اسمی به ۵۰۰ میلیون فوت مکعب گاز در روز افزایش خواهد یافت.

    هدف از احداث این مجتمع تامین خوراک مجتمع‌های پتروشیمی بندر امام است. گازهای سبک و تصفیه شده نیز برای تامین گاز کشور به شبکه سراسری گاز ارسال می‌شود. همچنین گوگرد گرانول شده نیز از تولیدات کارخانه خواهد بود که می‌تواند در صنایع شیمیایی و کشاورزی مورد استفاده قرار گیرد.

    عملیات احداث این پالایشگاه گازی تیر ماه ۱۳۹۲ آغاز شده است و پیش بینی می‌شود تا قبل از پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.