×
آخرین اخبار

سخنگوی وزارت خارجه: توقیف کشتی کره‌ای یک موضوع کاملاً فنی است

  • کد نوشته: 49821
  • ۱۳۹۹-۱۰-۱۶
  • 372 بازدید
  • سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به توقیف یک فروند کشتی تحت پرچم کره‌جنوبی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرده که توقیف این کشتی یک موضوع کاملاً فنی بوده و کشتی کره‌ای به‌دلیل ایجاد آلودگی و با حکم دستگاه قضائی توقیف شده است. به گزارش دیدگاه نیوز ، سعید خطیب‌زاده سخنگوی وزارت امور […]

    سخنگوی وزارت خارجه: توقیف کشتی کره‌ای یک موضوع کاملاً فنی است

    سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به توقیف یک فروند کشتی تحت پرچم کره‌جنوبی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرده که توقیف این کشتی یک موضوع کاملاً فنی بوده و کشتی کره‌ای به‌دلیل ایجاد آلودگی و با حکم دستگاه قضائی توقیف شده است.

    به گزارش دیدگاه نیوز ، سعید خطیب‌زاده سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به خبرنگاران در مورد خبر توقیف کشتی کره‌ای تأکید کرد که موضوع توقیف این کشتی یک موضوع کاملاً فنی است.

    وی در این خصوص اظهار داشت: بر اساس اخبار اولیه دریافتی از مقامات محلی، موضوع کاملاً فنی است و کشتی به‌دلیل آلوده کردن دریا و با حکم قضایی، برای رسیدگی به تخلف به ساحل هدایت شده است.

    سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: جمهوری اسلامی ایران هم مانند سایر کشورها نسبت به تخلفات مشابه و به‌ویژه آلوده کردن محیط زیست دریایی حساسیت دارد لذا در چارچوب قوانین با آن برخورد می‌کند.

    خطیب‌زاده در ادامه اظهار داشت: این اتفاق مورد استثنایی نبوده و در موارد مشابه قبلی در ایران و آبهای سایر کشورها رخ داده و امری عادی بوده است و اطلاعات تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *