×
آخرین اخبار

سجادی: به صعود تیم ملی فوتبال از مرحله مقدماتی جام جهانی خوش بینم

  • کد نوشته: 105853
  • ۱۴۰۱-۰۸-۲۴
  • 118 بازدید
  • تهران- خبر روز- وزیر ورزش و جوانان، فوتبال را ورزشی غیرقابل پیش بینی دانست و گفت: با توجه به شرایط تیم ملی و روحیه و تمرین فوتبالیست‌ها، نسبت به صعود تیم ملی فوتبال ایران از مرحله مقدماتی جام جهانی قطر خوش بین هستم.

    سجادی: به صعود تیم ملی فوتبال از مرحله مقدماتی جام جهانی خوش بینم

    سید حمید سجادی روز دوشنبه در گفت‌ و گو با دیدگاه نیوز با آرزوی موفقیت برای تیم ملی فوتبال در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: امیدوارم اقدامات و هماهنگی‌های انجام شده اثر بخش و نتیجه کار هم، موجب خوشحالی مردم شود تا خستگی‌ از تن برود.

    وزیر ورزش و جوانان افزود: این موج نشاط، شادابی، امید، عزت، اقتدار و انگیزه مضاعف در نوجوانان وجوانان و آحاد مردم با بازی درخشان مجدد تیم ملی فوتبال همراه خواهد شد و نتیجه خوبی رقم می‌خورد.

    سجادی با اشاره به بازدید خود از تیم ملی که به طور مرتب انجام می‌شود، اظهار داشت: در این بازدیدها مسائل ومشکلات مطرح و رسیدگی می‌شود.

    وی ادامه داد: امیدواریم کادر تیم ملی فوتبال به عشق میهن و به عشق پرچم مقدس جمهوری اسلامی و با ارائه بازی خوب دل مردم، رهبری، دولت مردمی، مجلس و همه عاشقان میهن را شاد کند چون آوردگاه دوحه قطر بسیار مهم است.

    سجادی با بیان اینکه چشم امید همه ایرانیان در جای جای این کره خاکی به تیم ملی فوتبال است، خاطرنشان کرد: همه ایرانیان در هر جای این دنیا این بازی‌ها را پیگیری می‌کنند و چشم امید به فوتبالیست‌های ما دارند.

    وی افزود: امیدواریم بعد از بازی‌ها خوشحال باشیم و به بچه ها، ایرانی بودن و پرچم‌مان افتخار کنیم.

    وزیر ورزش درباره وضعیت تیم ملی فوتبال کشور تصریح کرد: هرچند ورزش قابل پیش بینی نیست، اما با توجه به شرایط تیم ملی و روحیه ورزشکاران، نسبت به صعود تیم ملی فوتبال از مرحله مقدماتی جام جهانی خوش بین هستم.

    وی ادامه داد: با ۲ تن از ورزشکاران صحبت کردم که بسیار امیدوار بودند اما در ورزش ممکن است اتفاقات ناخواسته ای رخ دهد؛  اما آنچه در تمرین، ورزشکاران و لژیونرها می‌بینیم به صعود در دور بعد خوش بین هستم.

    بیست و دومین دوره جام جهانی فوتبال از ۲۹ آبان تا ۲۷ آذر در قطر برگزار می‌شود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.