×
آخرین اخبار

ستاد تسهیل سفرهای هوایی نوروز ۱۴۰۲ تشکیل می‌شود

  • کد نوشته: 120381
  • ۱۴۰۱-۱۲-۱۷
  • 46 بازدید
  • سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: با هدف ارتقای خدمت رسانی به مسافران هوایی، ستاد تسهیل سفرهای هوایی‌ نوروز ۱۴۰۲ برای نخستین بار در سازمان هواپیمایی کشوری از هفته آینده تشکیل می‌شود.

    ستاد تسهیل سفرهای هوایی نوروز ۱۴۰۲ تشکیل می‌شود

    «جعفر یازرلو» امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اهمیت مدیریت سفرهای نوروزی و با ابتکار و راهبری سازمان هواپیمایی کشوری و همچنین با توجه به پیگیری‌ها و دغدغه‌های وزیر راه‌وشهرسازی، ستاد تسهیل سفرهای هوایی نوروز ۱۴۰۲، برای نخستین بار در سازمان هواپیمایی کشوری تشکیل خواهد شد.

    وی توضیح داد: این ستاد کار عملیاتی خود را از تاریخ ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ آغاز خواهد کرد و تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ ادامه خواهد داد.

    یازرلو افزود: در این ستاد تمامی عوامل نظارتی و اجرایی از سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی، نمایندگان شرکت‌های هواپیمایی با رصد ۲۴ ساعته فعالیت‌های مربوط به سفرهای هوایی و خدمات‌رسانی به مردم را پایش خواهند کرد.

    وی تصریح کرد: ستاد تسهیل سفرهای هوایی نوروزی به‌صورت برخط فعالیت فرودگاه‌ها و ترمینال‌های مسافری را رصد و با دقت بالا نسبت به همپوشانی احتمالی مشکلات شرکت‌ها و پروازها به‌صورت لحظه‌ای تصمیم‌های مربوطه را اتخاذ خواهد کرد.

    سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری افزود: مانیتورینگ تمامی فرودگاه‌ها به ویژه فرودگاه‌های پرتردد، هم‌پوشانی مشکلات شرکت‌ها، پردازش اطلاعات، پیگیری و کم کردن زمان تأخیرات احتمالی و ارتقای سطح خدمات هوایی در سفرهای نوروزی از جمله اقدامات این ستاد به شمار می‌رود.

    وی گفت: امیدواریم ستاد مذکور با تصمیم‌های عاجل و به‌صورت لحظه‌ای بتواند نحوه خدمت‌رسانی به مسافران هوایی در ایام نوروز را ارتقاء دهد؛ تمامی عوامل صنعت هوانوردی نیز در تلاش شبانه‌روزی هستند تا رضایت هموطنان و مسافران هوایی کسب شود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *