×
آخرین اخبار

مدیر جهاد کشاورزی امیدیه: 
ستاد اجرایی طرح یاوران تولید در امیدیه

  • کد نوشته: 38377
  • ۱۳۹۹-۰۷-۲۳
  • 403 بازدید
  • به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از شهرستان امیدیه در جلسه ستاد اجرایی طرح یاوران تولید با هدف بحث و تبادل نظر و گزارش اعضای ستاد طرح یاوران تولید  و با حضور مدیریت جهاد کشاورزی ، محققین مرکزتحقیقات و آموزش استان خوزستان، کارشناسان ترویج و نمایندگان منابع طبعی و مرغداران در محل سالن جلسات مدیریت جهاد […]

    ستاد اجرایی طرح یاوران تولید در امیدیه

    به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از شهرستان امیدیه در جلسه ستاد اجرایی طرح یاوران تولید با هدف بحث و تبادل نظر و گزارش اعضای ستاد طرح یاوران تولید  و با حضور مدیریت جهاد کشاورزی ، محققین مرکزتحقیقات و آموزش استان خوزستان، کارشناسان ترویج و نمایندگان منابع طبعی و مرغداران در محل سالن جلسات مدیریت جهاد کشاورزی امیدیه برگزار شد.

    سید داود علوی فرد مدیر جهاد کشاورزی امیدیه در خصوص این طرح گفت:  این طرح در راستای تحقق جهش تولید در بخش کشاورزی با هدف ارتقای خوداتکایی در تولید غذا و به منظور تعامل هر چه نزدیک‌ تر همه واحدهای اجرایی و تحقیقاتی و افزایش اثربخشی علم و فناوری در عرصه های تولیدی، به نام طرح “یاوران تولید” نامگذاری شده است.

    وی افزود: مهمترین شرط موفقیت در حوزه کشاورزی را توجه به نقش دانش دانست و  افزایش بهره وری را فقط از راه دانش امکان پذیر دانست. علوی فرد : بخش اجرا می بایست برای تحقق ایده ها و توصیه های علمی محققان جهت حل مشکلات بخش کشاورزی تلاش نماید.

    علوی فرد عنوان کرد: در این جلسه نمایندگان منابع طبیعی و مرغداران به ایراد مشکلات موجود در بخش خود نمودند و محققیق نیز به  ارائه راهکار جهت حل مسائل و مشکلات مطرح شده پرداختند.

     وی در پایان ضمن تشکر از  از زحمات محققان و کارشناسان  پیشنهاد نمود  که در جلسات بعدی کارگروه بصو.رت بازدید های  میدالنی و در  بخش مختلف انجام شود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *