×
آخرین اخبار

سالن‌های ورزشی های انفرادی کرمانشاه باز شد

  • کد نوشته: 26138
  • ۱۳۹۹-۰۲-۲۸
  • 467 بازدید
  • معاون ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: در‌های مجموعه‌ها و تعدادی از سالن‌های ورزشی کرمانشاه برای ورزشکاران رشته‌های انفرادی بازگشایی شد. به گزارش دیدگاه نیوز؛ جلال عزیزی بااشاره به تصمیمات اخیر ستاد ملی مقابله با کرونا درخصوص ادامه فعالیت‌های ورزشی در کشور، اظهار کرد: باتوجه به ابلاغی که به استان شده، درحال حاضر در ۲۹ […]

    سالن‌های ورزشی های انفرادی کرمانشاه باز شد

    معاون ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: در‌های مجموعه‌ها و تعدادی از سالن‌های ورزشی کرمانشاه برای ورزشکاران رشته‌های انفرادی بازگشایی شد.

    به گزارش دیدگاه نیوز؛ جلال عزیزی بااشاره به تصمیمات اخیر ستاد ملی مقابله با کرونا درخصوص ادامه فعالیت‌های ورزشی در کشور، اظهار کرد: باتوجه به ابلاغی که به استان شده، درحال حاضر در ۲۹ رشته ورزشی بدمینتون، دوومیدانی، گلف، تنیس خاکی، تنیس روی میز، شطرنج، وزنه برداری، تیروکمان، تیراندازی، اتومبیلرانی و موتورسواری، سوارکاری، دوچرخه سواری، کوهنوردی، گلف، اسکیت، قایقرانی انفرادی و چندین رشته ورزش همگانی اجازه فعالیت داریم.

    او بیان کرد: براین اساس، مجموعه‌های ورزشی و سالن‌های ورزش‌های انفرادی در استان بازگشایی شده و ورزشکاران این رشته‌ها می‌توانند از فضا‌های آن‌ها برای تمریناتشان استفاده کنند.

    به گفته این مسئول حضور شهروندانی هم که برای انجام برخی رشته‌های هوازی و همگانی از فضای مجموعه‌های ورزشی استفاده می‌کردند نیز در این مجموعه‌ها بلامانع خواهد بود.

    معاون ورزش و جوانان استان در ادامه به مصوبه دیروز ستاد ملی مقابله با کرونا در رابطه با ادامه مسابقات ورزشی هم اشاره کرد و گفت: باتوجه به اینکه زمان شروع این مسابقات را از نیمه سوم خرداد اعلام کرده‌اند، درصورت ابلاغ استانی این مصوبه، تیم‌ها از ابتدای این ماه می‌توانند تمرینات خود را از آغاز کنند.

    او در ادامه بااشاره به ممنوع شدن فعالیت باشگاه‌های ورزشی خصوصی در کشور از حدود سه ماه پیش، اظهارکرد: در این مدت ۶۰۰ باشگاه ورزشی بخش خصوصی در سطح استان حدود ۱۵ میلیارد تومان خسارت دیدند که بنا به دستورالعملی که از سوی وزارتخانه به استان ابلاغ شد، مقرر بود تسهیلاتی به این باشگاه‌ها پرداخت شود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *