×
آخرین اخبار

سارق کنتورهای آب در مسجدسلیمان به دام پلیس افتاد

  • کد نوشته: 51197
  • ۱۳۹۹-۱۰-۲۴
  • 579 بازدید
  •   به گزارش دیدگاه نیوز ، سرهنگ “علی حسینی” در تشریح جزئیات این خبر، بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت کنتور آب در شهرستان مسجد سلیمان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت. وی افزود: ماموران کلانتری ۱۲ با انجام یک سری اقدامات فنی و پلیسی یک سارق سابقه […]

    سارق کنتورهای آب در مسجدسلیمان به دام پلیس افتاد

     

    به گزارش دیدگاه نیوز ، سرهنگ “علی حسینی” در تشریح جزئیات این خبر، بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت کنتور آب در شهرستان مسجد سلیمان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

    وی افزود: ماموران کلانتری ۱۲ با انجام یک سری اقدامات فنی و پلیسی یک سارق سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

    سرهنگ حسینی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم یک عدد کنتور آب و آلات ارتکاب سرقت کشف شد، تصرح کرد: متهم در بازجویی پلیس به ۱۰ فقره سرقت کنتور آب از منازل شهروندان اعتراف کرد.

    این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران کلانتری ۱۲ در یک اقدام غافلگیرانه مالخر وسایل سرقتی را شناسایی و دستگیر کردند، گفت: در بازرسی از منزل وی ۷ عدد کنتور آب و مقادیر زیادی کابل مخابراتی مسروقه کشف شد.

    فرمانده انتظامی شهرستان مسجد سلیمان با اشاره به اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند، عنوان داشت: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت، ارتقاء احساس امنیت شهروندان تلاش می کند و شهروندان در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *