×
آخرین اخبار

سارق مسلح مسافربرنما در آبادان دستگیر شد

  • کد نوشته: 101344
  • ۱۴۰۱-۰۸-۰۱
  • 121 بازدید
  • آبادان – خبر روز – فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت:سارق مسلح مسافربرنما که از بانوان مسافر زورگیری کرده بود توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

    سارق مسلح مسافربرنما در آبادان دستگیر شد

    به گزارش شنبه شب خبرنگار دیدگاه نیوز از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کیومرث کشوری اظهار داشت: زن جوانی ۲۸ ساله به پلیس آگاهی این شهرستان مراجعه و اظهار داشت، به عنوان مسافر سوار بر یک دستگاه خودروی سواری شدم که پس از طی مسافتی سرنشین خودرو با تهدید سلاح سرد، کلیه اموال با ارزشم را از من زورگیری و پس از پیاده کردن به سرعت از محل گریخت.

    وی با اشاره به اینکه این زن جوان به شدت ترسیده و شرایط روحی مناسبی نداشت افزود: تیمی از کارآگاهان در تحقیقات میدانی از مسیر تردد خودرو،پس از جمع آوری اطلاعات کافی، موفق شدند هویت یکی از سارقان سرنشین خودرو را شناسایی کنند.

    کشوری گفت: با دستور قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی این شهرستان هنگامی که با شاکی مواجهه شد به جرم ارتکابی اعتراف کرد.

    فرمانده انتظامی شهرستان آبادان با بیان اینکه به محض دستگیری متهم هشت نفر دیگر از بانوان آبادانی که به همین روش از آنان سرقت طلاجات شده بود با مراجعه به پلیس آگاهی متهم را شناسایی کردند، داشت: با اعتراف صریح متهم به جرم ارتکابی، وی به دادسرا معرفی و با اخذ دستور قضائی برای شناسایی همدستش وسایر جرائم احتمالی تحت نظر پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.