×
آخرین اخبار

فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان خبر داد:
سارقین خودرو درچنگال پلیس گرفتار شدند

  • کد نوشته: 66495
  • ۱۴۰۰-۰۴-۲۲
  • 569 بازدید
  • به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از هندیجان سرهنگ نصیر ابدالی فرد فرمانده انتظامی هندیجان گفت: در راستای امنیت اجتماعی ۲ سارق خودرو که مبادرت به سرقت خودرو می کردند در دام پلیس گرفتار شدند. این مقام انتظامی افزود: سارقین که مبادرت به سرقت خودرو ۴۰۵ از استان همدان را نموده بودند امروز توسط عوامل انتظامی […]

    سارقین خودرو درچنگال پلیس گرفتار شدند

    به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از هندیجان سرهنگ نصیر ابدالی فرد فرمانده انتظامی هندیجان گفت: در راستای امنیت اجتماعی ۲ سارق خودرو که مبادرت به سرقت خودرو می کردند در دام پلیس گرفتار شدند.

    این مقام انتظامی افزود: سارقین که مبادرت به سرقت خودرو ۴۰۵ از استان همدان را نموده بودند امروز توسط عوامل انتظامی هندیجان در محور هندیجان به ماهشهر دستگیر شدند.

    سرهنگ ابدالی ادامه داد این دو نفر سارق دارای سابقه کیفری می باشند و مقداری مواد مخدر بهمراه داشتند دستگیر که پس از بازجویی توسط نیروی انتظامی شهرستان به مراجع قضایی تحویل داده با اجرا حکم روانه زندان شدند.

    فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان در پایان اظهار داشت: امنیت بر اساس و پایه قانون استوار است و وظیفه تمامی آحاد جامعه است که به قانون قوانین اسلامی و اجتماعی احترام بگذارند و تاکید پلیس انتطامی این است که خانواده ها در رفتار و مراقبت فرزندان خوددقت بیشتری داشته باشند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *