×
آخرین اخبار

معاون عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران :
ساخت ترمینال جدید فرودگاه تبریز یکی از اولویت های شرکت فرودگاهها است

  • کد نوشته: 77853
  • ۱۴۰۰-۰۹-۲۳
  • 317 بازدید
  • مصطفی صفایی معاون عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران با حضور در فرودگاه تبریز از پروژه ها و قسمت های مختلف این فرودگاه بازدید کرد.
    ساخت ترمینال جدید فرودگاه تبریز یکی از اولویت های شرکت فرودگاهها است

    به گزارش دیدگاه نیوز،  معاون عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران : ساخت ترمینال جدید فرودگاه تبریز یکی از اولویت های شرکت فرودگاهها است

    مصطفی صفایی معاون عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران با حضور در فرودگاه تبریز از پروژه ها و قسمت های مختلف این فرودگاه بازدید کرد.

    در این بازدید که احمد ایزدبین مدیر کل حوزه مدیر عامل، روابط عمومی و پاسخگویی به شکایات شرکت فرودگاهها نیز حضور داشت ، صفایی از بخش های مختلف فرودگاه تبریز مانند ترمینال ها ، باند بتنی ، آشیانه شرکت هواپیمایی آتا و زمین ورزشی فرودگاه تبریز بازدید و مدیرکل فرودگاههای استان آذربایجان شرقی نیز توضیحاتی در خصوص اقدامات انجام شده در این حوزه ها ارائه کرد.

    شرکت در جلسه شورای اداری فرودگاههای استان آذربایجان شرقی از دیگر برنامه های معاون عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران در فرودگاه تبریز بود.

    صفایی در این جلسه ضمن ابراز خرسندی از حضور در فرودگاه تبریز گفت: مجموعه مدیران و پرسنل این فرودگاه جزو پرکارترین و در عین حال کم حاشیه ترین پرسنل فرودگاههای کشور هستند که پیشرفت های اخیر این فرودگاه مخصوصا در حوزه افزایش مسیرهای پروازی تائیدی بر این مدعاست.

    وی با اشاره به پروژه های مهم شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران در سالجاری گفت: علیرغم کاهش درآمدهای شرکت فرودگاهها که به دلیل همه گیری ویروس کرونا به صنعت هوانوردی در سراسر جهان و از جمله کشور ما وارد شد ، موفق شدیم در سال ۱۳۹۹ بیش از ۹۰ درصد پروژه های تعریف شده عمرانی در شرکت فرودگاهها را به سرانجام برسانیم که تلاش می کنیم همین روند مثبت را در ماههای باقی مانده سالجاری نیز تکرار کنیم.

    صفایی در خصوص پروژه مهم ساخت ترمینال جدید فرودگاه تبریز نیز گفت: در کنار پروژه هایی مانند بهسازی باند فرودگاه مهرآباد ، ساخت ترمینال جدید فرودگاه تبریز یکی از مهم ترین پروژه های حال حاضر فرودگاههای کشور است که با توجه به مصوبه اخیر هئیت مدیره محترم شرکت و اتفاق نظر ایشان مبنی بر اهمیت بسیار بالای این پروژه ، در آینده ای نزدیک شاهد اجرای این پروژه خواهیم بود.

    در ابتدای این جلسه نیز رامین آذری مدیرکل فرودگاههای استان آذربایجان شرقی ضمن خیر مقدم به معاون عملیات فرودگاهی و هم چنین مدیر کل حوزه مدیر عامل شرکت فرودگاهها و ارائه گزارشی از روند اقدامات فرودگاه تبریز در بخش های مختلف گفت: هم اکنون تنوع و همچنین تعداد مسیرهای پروازی فرودگاه تبریز در تاریخ این فرودگاه بی سابقه بوده است بطوریکه در بسیاری از شاخص های آماری ، حتی شاهد افزایشی چشم گیر نسبت به قبل از همه گیری ویروس کرونا هستیم.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *