×
آخرین اخبار

زن هکر حساب های بانکی البرز به دام افتاد

  • کد نوشته: 14102
  • ۱۳۹۷-۰۸-۲۸
  • 545 بازدید
  • زن ۲۷ ساله ای که با هک حساب های بانکی برخی کاربران کشور۲ میلیارد ریال برداشت کرده بود توسط پلیس استان البرز دستگیر شد.

    زن هکر حساب های بانکی البرز به دام افتاد

    سردار عباسعلی محمدیان رئیس پلیس البرز گفت: درپی مراجعه فردی به پلیس فتا شهرستان ساوجبلاغ مبنی بر برداشت غیرمجاز ۶۶۰ میلیون ریال از حساب وی پیگیری موضوع به صورت ویژه دردستور کار پلیس قرارگرفت.
    وی اضافه کرد: دربررسی های حساب مالباخته مشخص شد که وجوه به حساب بانکی یک خانم واریز شده و سپس به حساب های دیگر انتقال یافته است .
    محمدیان افزود: حساب مذکور و حساب هایی که مبالغ به آن ها واریز شده بود مسدود و مشخص شد که شماره حساب مربوط به یکی ازشعب بانک ها دراستان گلستان است که بلافاصله ماموران با دریافت نیابت قضایی به استان مذکور اعزام شدند.

    زن هکر حساب های بانکی البرز به دام افتاد

    وی گفت: با اقدامات اطلاعاتی ماموران منزل نامبرده را شناسایی و متهم دریک اقدام غافلگیرانه دستگیر و به پلیس فتاشهرستان ساوجبلاغ منتقل شد.
    فرمانده انتظامی استان البرز خاطرنشان کرد: متهم به اتهام پولشویی تحت تعقیب مراجع قضایی استان گلستان قرار گرفت ضمن آنکه به جرم خود مبنی بر برداشت غیرمجاز ۲ میلیاردریال ازحساب بانکی مردم اعتراف کرد.
    محمدیان درخصوص نحوه عملکرد متهم گفت که پس از هک کردن حساب های بانکی تعدادی ازمردم درسراسر کشور، وجوه را به حساب های اعضای خانواده اش واریز می کرد سپس این مبالغ صرف نوسازی و تعمیر منزل می شد.
    وی افزود: متهم با قرار وثیقه قانونی تحویل زندان شد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *