×
آخرین اخبار

زلنسکی : پهباد های ایرانی زیرساخت های اوکراین را نابود کرده است.

  • کد نوشته: 111363
  • ۱۴۰۱-۱۰-۰۱
  • 258 بازدید
  • رئیس جمهور اوکراین در سخنرانی خود در کنگره آمریکا ادعاهای بی اساسی را علیه ایران مطرح ساخت.

    زلنسکی : پهباد های ایرانی زیرساخت های اوکراین را نابود کرده است.

    به گزارش دیدگاه نیوز؛ ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین پس از کنفرانس خبری مشترک با جو بایدن، همتای آمریکایی خود به صحن کنگره رفت و در جمع قانونگذاران آمریکایی به ایراد سخنرانی پرداخت. 

    زلنسکی با بیان ادعاهای نخ نما شده کشورهای غربی علیه ایران گفت: روسیه درباره جنایت های جنگی خود در اوکراین یک شریک قدرتمند یافته است. ایران اقدام به ارسال پهپادهای تهاجمی به روسیه کرده و این پهپادها زیرساخت های ما را نابود کرده است. 

    وی با تکرار درخواست های گذشته خود از مقامات آمریکایی افزود: ما برای ادامه جنگ به تسلیحات پیشرفته نیاز داریم. ما علی رغم تمامی مشکلاتی که با آنها دست و پنجه نرم می کنیم، به مقاومت خود در برابر متجاوزان ادامه می دهیم. جنگی که اکنون علیه ما به راه افتاده تنها مربوط به اوکراین و اروپا نیست، بلکه به آینده دموکراسی در جهان و دفاع از مردم مربوط می شود. 

    رئیس جمهور اوکراین در ادامه تاکید کرد: توپخانه ما برای دفاع از مواضع به ویژه در باخموت کافی نیست. ما به تسلیحات بیشتر و پیشرفته تری نیاز داریم. واشنگتن می تواند با تسریع کمک های مالی و تسلیحاتی، به شتاب یافتن پیروزی ما در جنگ کمک کند. 

    این مقام اوکراینی در پایان به قانونگذاران آمریکایی گفت: پولی که شما به ما می دهید صدقه نیست بلکه سرمایه گذاری بر روی امنیت جهانی است. 

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    2 پاسخ به “زلنسکی : پهباد های ایرانی زیرساخت های اوکراین را نابود کرده است.”

    1. ناشناس گفت:

      رهبری شجاع اوکراین را باید ستود که در مقابل جنایت جانی ترین جنایتکار بشری ایستادگی می کند ولی باید منافع ملی خود را فدای قدرت های بزرگ نکند

      • جنگ و کشتار انسان های بی گناه در همه جهان محکوم است ، اما بهتر است دوستان اوکراین ابتدا تاریخ معاصرشون و انقلاب های مخملی نگاه کنند و سپس سرنوشت افغانستان ، ……یک رهبر شجاع باید مصلحت کشور و مردمش را در نظر گرفته نه کسانی که پس از حمله روسیه غیب شان زده و صرفا کمک مادی میکنند ،آن هم کمک هایی که مردم آمریکا به آن اعتراض دارند از رهبر اوکراین باید پرسید آیا ارزش آوارگی مردم و کشورش را داشت ؟؟

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *