×
آخرین اخبار

زارع قدم اول را محکم برداشت/ طوفان ۴۰ ثانیه‌ای نخودی

  • کد نوشته: 95007
  • ۱۴۰۱-۰۶-۲۴
  • 138 بازدید
  • تهران – خبر روز – «امیرحسین زارع» دارنده برنز المپیک و طلای جهانی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم در نخستین مبارزه خود در مسابقه‌های قهرمانی جهان با برتری برابر حریف چینی به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد. «محمد نخودی» نیز با پیروزی برابر حریف مغولستانی به مرحله بعد راه یافت.

    زارع قدم اول را محکم برداشت/ طوفان ۴۰ ثانیه‌ای نخودی

    به گزارش دیدگاه نیوز، رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان در وزنهای ۷۰، ۷۹، ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم از ۱۳ امروز (پنجشنبه) در سالن اشتارک آرنا شهر بلگراد پایتخت صربستان آغاز شد.

    در وزن ۱۲۵ کیلوگرم که ۲۴ کشتی‌گیر دارد، امیرحسین زارع پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف ژی وی دنگ دارنده نقره و برنز جهان از چین برود. وی در مرحله بعد باید به مصاف الکساندر خوتسیانیوسکی دارنده مدال برنز از اوکراین برود. 

    زارع در بازی‌های المپیک توکیو سابقه شکست حریف اوکراینی را دارد.

    در وزن ۷۹ کیلوگرم که ۳۲ نفر شرکت کرده‌اند، محمد نخودی در دور نخست یاکوب شیخ جمال آزادکار روسی‌الاصل رومانی را به سختی و با نتیجه ۷ بر ۶ شکست داد. وی در دور بعد دولگون آلتانزول از مغولستان را در ۴۰ ثانیه با اجرای پیچ کمر بسیار زیبا و باراندازهای بی نقص با نتیجه ۱۰ بر صفر حریف خود را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.

    آزادکار جویباری تیم ملی در مرحله بعد با برنده بکزاد عبدالرحمن‌اف دارنده مدال برنز جهان و المپیک از ازبکستان و دیپاک از هند مبارزه خواهد کرد.

    تا لحظاتی دیگر حسن یزدانی آزادکار وزن ۸۶ کیلوگرم کشورمان در دور سوم باید به مصاف سباستین جزیرزانسکی از لهستان برود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *