×
آخرین اخبار

رییس مرکز بهداشت خوزستان: آب اهواز فاقد هرگونه آلودگی است

  • کد نوشته: 103971
  • ۱۴۰۱-۰۸-۱۴
  • 259 بازدید
  • اهواز – خبر روز – رییس مرکز بهداشت خوزستان با بیان اینکه تشدید مراقبت از کیفیت آب آشامیدنی اهواز و سه شهر دیگر در دستور کار است گفت: تا این لحظه آلودگی میکروبی در آب اهواز گزارش نشده است.

    رییس مرکز بهداشت خوزستان: آب اهواز فاقد هرگونه آلودگی است

    به گزارش دیدگاه نیوز دکتر پژمان بختیاری نیا جمعه در جلسه ویژه بررسی آب شهرستان‌های اهواز، حمیدیه، هویزه و دشت آزادگان که در اهواز برگزار شد اظهار داشت: با توجه به حساسیت موضوع سلامت آب، کنترل کیفی آب به صورت مداوم و با دقت در حال انجام است و نمونه برداری دائمی انجام می‌شود.

    وی افزود: به دنبال بارندگی‌های اخیر، از صبح روز پنج شنبه ۱۲ آبان‌ماه ۱۴۰۱ در برخی مناطق استان، شاهد توزیع آب با کدورت بالا و بوی نامطبوع بودیم که بلافاصله پس از مشاهده این مسئله، نمونه برداری میکروبی، کلرسنجی و کدورت سنجی آب شبکه توزیع در طول شبانه روز را به بازرسان بهداشت محیط شهرستان‌های مذکور ابلاغ کردیم.

    رییس مرکز بهداشت استان خوزستان گفت: تا این لحظه در بررسی‌ نمونه‌های اخذ شده، آلودگی میکروبی گزارش نشده است؛ با این حال از شرکت‌ آب و فاضلاب خواسته‌ایم ضمن اطلاع رسانی به مردم اهواز، حمیدیه، هکیزه و دشت آزادگان درباره علت وقوع کدورت آب شبکه توزیع و آموزش تدابیر لازم در خصوص مخازن آب خانگی، اقدامات پیشگیرانه برای عدم تکرار رویداد مشابه به عمل آید.

    وی ضمن تاکید بر تأمین آب آشامیدنی سالم توسط مسئولان امر افزود: مدیران آبفای استان در آخرین تماس اعلام کردند که مشکل از روز جمعه برطرف گردیده و شاهد رفع مشکل در شبکه توزیع آب این شهرستان‌ها خواهیم بود.

    گفتنی است آب شرب اهواز و برخی از شهرها از روز پنجشنبه با مشکلاتی مواجه شد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.