×
آخرین اخبار

رییس شورای شهر دزفول: دانش آموزان فریب فریبکاران را نخورند

  • کد نوشته: 103879
  • ۱۴۰۱-۰۸-۱۳
  • 177 بازدید
  • دزفول-خبر روز- رئیس شورای اسلامی شهر دزفول ضمن گرامیداشت ۱۳ آبان و روز استکبارستیزی گفت: دانش آموزان باید مراقب باشند فریب فریبکاران را نخورند .

    رییس شورای شهر دزفول: دانش آموزان فریب فریبکاران را نخورند

    محمدحسن پرآور روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار دیدگاه نیوز با قدردانی از حضور اقشار مختلف مردم، روحانیت، کارکنان ادارات در راهپیمایی ۱۳ آبان افزود: مردم دزفول حماسه دیگری رقم زدند و آمدند که بگویند آماده ایم و تا پای جان ایستاده ایم .

    وی افزود: مردم دزفول با حضور خود در این راهپیمایی اعلام کردند از یاوه گویی‌های منافقین و افراد ساده اندیش ترسی به دل راه نمی دهند و راه شهدا و حاج قاسم را ادامه می دهند.

    رئیس شورای اسلامی شهر دزفول با بیان اینکه اقدامات سخیف دشمن باعث حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان شد، گفت: تلاش نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی برای برقراری امنیت راهپیمایی جای قدردانی دارد.

    وی به دانش آموزان توصیه کرد فریب فریبکاران را نخورند و خانواده ها دقت کنند فرزندانشان در آغوش فتنه گران قرار نگیرند.

    پرآور دانش آموزان را آینده سازان مملکت دانست و اظهارداشت: انقلاب دست دانش آموزان است که امیدواریم پشت سر رهبری نخبه شوند و افتخار آفرینی کنند.

    به گزارش دیدگاه نیوز همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی با حضور پرشور دانش آموزان و هزاران نفر از اقشار مختلف مردم در دزفول برگزار شد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.