×
آخرین اخبار

اعتراض شدید ستادهای مردمی و مرکزی و معین دکتر رئیسی در شهرستان‌های مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل و استان خوزستان
رییس جمهور و وزیر کشور حرمت مردم مظلوم مسجدسلیمان را نگه دارید

  • کد نوشته: 82376
  • ۱۴۰۰-۱۲-۲۱
  • 898 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز، ستادهای مردمی و مرکزی و معین دکتر رئیسی در شهرستان‌های مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل و استان خوزستان بیانیه ای صادر نموده که متن این بیانیه به شرح زیر می باشد: مسجدسلیمان بعد از ۴۳ سال موش ازمایشگاهی دلالان سیاسی نما و مذهبی نما نیست که هر شخصی برای تصدی فرمانداری […]

    رییس جمهور و وزیر کشور حرمت مردم مظلوم مسجدسلیمان را نگه دارید

    به گزارش دیدگاه نیوز، ستادهای مردمی و مرکزی و معین دکتر رئیسی در شهرستان‌های مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل و استان خوزستان بیانیه ای صادر نموده که متن این بیانیه به شرح زیر می باشد:

    مسجدسلیمان بعد از ۴۳ سال موش ازمایشگاهی دلالان سیاسی نما و مذهبی نما نیست که هر شخصی برای تصدی فرمانداری شهرستان مسجد سلیمان خیز بردارد. انتصاب فرماندار شهرستان باید در شأن استاندار و معاون وزیر باشد، شهرستان مسجدسلیمان صاحب دارد اقایان.

    متاسفانه بعد از کم لطفی های فراوان به مسجد سلیمان مظلوم در ادوار مختلف و گلایه های فراوان کار به نقطه ای رسید که فرمانداران را از دهستان های شهرهای اطراف معرفی می نمایند. اقایان محترم شهرستان مسجدسلیمان مظلوم بعد از ۴۳ سال محرومیت و مظلومیت موش آزمایشگاهی بعضی دلالان سیاسی و فرصت طلبان و منفعت جویان نیست، مسجدسلیمان صاحب دارد.

    مردم در صحنه هستند، حزب الله ایستاده است، مسئولین استان باید از خانواده معظم شهدا شرم نمایند. انتخاب فرماندار باید در شأن یک استاندار یا معاون وزیر باشد نه هر نوکیسه به اصطلاح سیاسی یا مذهبی نما. مگر نه اینکه اتتصابات می بایست مستقل و در درون دولت انجام پذیرد، چرا باید نخ انتصابات را از درون حوزه های علمیه پیدا کنیم.

    متاسفانه با خبر شدیم برای تصدی فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان، افرادی بی هویت و با سابقه ارتباطات مشکوک معرفی گردیده اند. متاسفانه این تصمیم به استاندار خوزستان تزریق و تلقین شده است. قطعا ستادهای مردمی و مرکزی و معین دکتر ریسی اجازه نخواهد داد که افراد بی هویت سیاسی و دلالان به اصطلاح سیاسی و مذهبی نماها برای این شهرستان مظلوم تصمیم بگیرند.

    آقای رئیسی رئیس جمهور ایران و اقای وزیر کشور و اقای استاندار خوزستان حرمت خودتان و مسجد سلیمان را نگاه دارید و نگذارید مردم شهید پرور ولایت مدار مسجدسلیمان اعتماد خودشان را سلب کنند. پس از گذشت ۴۳ سال مظلومیت و محرومیت این شهرستان که دین خود را به آرمانهای انقلاب اسلامی ادا نمودند مردم را نا امید نکنید. ستادهای مردمی و مرکزی و معین دکتر رئیسی در شهرستان‌های مسجد سلیمان و لالی، اندیکا و هفتکل این چنین انتصابات را که در خلاف جهت منافع مردم می باشد را محکوم می نمایند و با تمام توان با ان مقابله خواهند نمود. 

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *