×
آخرین اخبار

ریزگرد کرمان را تعطیل کرد

  • کد نوشته: 60029
  • ۱۴۰۰-۰۲-۱۹
  • 454 بازدید
  • دانشگاه علوم پزشکی کرمان وضعیت هوای کرمان را در حد خطرناک اعلام کرد. تعطیلی بانک‌ ها و بخش‌ های خصوصی منوط به تصمیم روسای این مراکز است.
    ریزگرد کرمان را تعطیل کرد

    مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان از تعطیلی تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی کرمان به دلیل آلودگی هوا و وقوع ریزگردها خبر داد.

    به گزارش دیدگاه نیوز ، مجید سعیدی با اشاره به اینکه بر اساس تصمیم کارگروه استانی شرایط اضطرار تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان کرمان امروز یکشنبه نوزدهم اردیبهشت‌ماه به دلیل آلودگی هوا و ریزگردها تعطیل است اظهار داشت: این تعطیلی به استثنا مراکز درمانی، نظامی و انتظامی است.

    وی با بیان اینکه تعطیلی بانک‌ها و بخش‌های خصوصی منوط به تصمیم مقام بالا و روسای این مراکز است گفت: دانشگاه علوم پزشکی کرمان وضعیت هوای کرمان را در حد خطرناک اعلام کرده است.

    مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان افزود: این تعطیلی دلیلی بر آمدن در فضای باز نیست و از تمام شهروندان به ویژه گروه‌های حساس، بیماران قلبی و تنفسی تقاضا داریم تا رفع آلودگی هوا از منزل خارج نشوند.

    وی بیان کرد: کارگروه استانی شرایط اضطرار قبلا به فرمانداران دیگر شهرستان‌ها تفویض اختیار کرده که با توجه به اطلاعات دریافتی از علوم پزشکی، محیط زیست و مراکز بهداشت مربوطه در ارتباط با تعطیلی در شهرستان خود تصمیم‌گیری کنند.‌

    مجیدی با اشاره به اینکه تصمیم اعلام شده تعطیلی ادارات و دستگاه‌های اجرایی مربوط به مرکز استان کرمان است افزود: تاخیر در اعلام تعطیلی کارگروه به دلیل تاخیر در اعلام نظر دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط بوده که باید اعلام نظر می‌کردند.

    وی با بیان اینکه محیط زیست استان کرمان به دلیل اینکه هنوز نتوانسته دستگاه مربوط به گرد و غبار استان را تجهیز کرده و به استان بیاورد با تاخیر اعلام نظر کرد افزود: با تاکید دانشگاه علوم پزشکی کرمان بر حفظ سلامت شهروندان کارگروه تصمیم به تعطیلی مرکز استان کرمان گرفت.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *