×
آخرین اخبار

رژه خودرویی سازمان آتش نشانی شهرداری مسجدسلیمان برگزار شد + عکس و فیلم

  • کد نوشته: 73643
  • ۱۴۰۰-۰۷-۰۷
  • 919 بازدید
  • مراسم رژه خودرویی سازمان آتش نشان و خدمات ایمنی شهرداری مسجد سلیمان، روز چهارشنبه به مناسبت هفتم مهر ماه "روز آتش نشانی و ایمنی" برگزار شد.
    رژه خودرویی سازمان آتش نشانی شهرداری مسجدسلیمان برگزار شد + عکس و فیلم

    مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مسجدسلیمان گفت: شماری از نیروهای عملیاتی این سازمان و با همکاری خودرو سبک، سنگین، نیمه سنگین و آمبولانس شرکت بهره برداری شرکت نفت و گاز، آتش نشانی هوانیروز مسجد سلیمان و هلال احمر شهرستان، در این مراسم سطح آمادگی و توان عملیاتی خود را به منظور مقابله با حوادث احتمالی به نمایش گذاشتند.

    حسن یوسفی در گفت و گو با دیدگاه نیوز افزود: رژه خودرویی آتشنشانی مسجد سلیمان، ساعت ۹ صبح از میدان دانشگاه به حرکت درآمده و با گذر از مسیرهای مختلف از جمله ایستگاه آتش نشانی شماره ۱ میدان شهید بهنام محمدی، به سمت مرکز شهر و بالعکس با موفقیت به پایان رسید.

    وی با بیان اینکه آتش نشانی مسجدسلیمان همواره برای ارایه خدمات به مردم و مقابله سریع و به موقع با هرگونه حوادث احتمالی در سطح شهر در آماده باش کامل هستند، اظهار داشت: “اطفاء حریق، تامین ایمنی مراسمات مختلف و امداد و نجات” ازجمله عملیات های این سازمان است و نیروهای آتش‌نشانی همواره سعی می کنند در کمترین زمان ممکن به محل حادثه رسیده و عمق فاجعه را به حداقل ممکن برسانند.

    یوسفی، تصریح کرد: شهروندان هنگام وقوع حادثه، باید با سامانه ۱۲۵ مرکز آتش نشانی تماس بگیرند چرا که تماس با دیگر ارگان های امدادی موجب اتلاف وقت و دیر رسیدن آتش نشانان به محل می‌شود که در این میان دادن آدرس دقیق محل (نام قدیم محله، مدرسه، مساجد و ادارات) و خودداری از اقدمات خودسرانه مگر با مشورت و راهنمایی کارشناسان آتش‌نشانی، نیز بسیار مهم است.

    وی از رانندگان خودروهای سواری نیز خواست هنگام مشاهده خودروهای آتش‌نشانی در حین ماموریت، بلافاصله وسیله نقلیه خود را به منتهی‌الیه سمت راست خیابان هدایت کنند چرا که سد کردن مسیر و دیر رسیدن آتش‌نشانان به محل می‌تواند عمق حادثه را بیشتر کند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *