×
آخرین اخبار

روند تکمیل بوستان محله‌ای منطقه‌ی نفتون در حال انجام است

  • کد نوشته: 35752
  • ۱۳۹۹-۰۶-۲۲
  • 296 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز، در ادامه‌ی طرح گسترش و توسعه سرانه فضای سبز شهری ؛ اجرای عملیات خاکریزی مناسب و بهسازی محوطه‌ی فضای سبز بوستان محله‌ای منطقه‌ی نفتون با نظارت کارشناسان معاونت امور زیر بنایی شهرداری در حال اجرا می باشد. در همین رابطه مهدی رضایی فرد سرپرست شهرداری مسجدسلیمان اظهار داشت : ایجاد بستر […]

    روند تکمیل بوستان محله‌ای منطقه‌ی نفتون در حال انجام است

    به گزارش دیدگاه نیوز، در ادامه‌ی طرح گسترش و توسعه سرانه فضای سبز شهری ؛ اجرای عملیات خاکریزی مناسب و بهسازی محوطه‌ی فضای سبز بوستان محله‌ای منطقه‌ی نفتون با نظارت کارشناسان معاونت امور زیر بنایی شهرداری در حال اجرا می باشد.

    در همین رابطه مهدی رضایی فرد سرپرست شهرداری مسجدسلیمان اظهار داشت : ایجاد بستر و توسعه‌ی مکان‌های تفریحی در سطح محلات از جمله اقدامات و‌ برنامه‌های شهرداری مسجدسلیمان است که با اجرا و تکمیل پارک های محله‌ای، شهروندان و ساکنان از تسهیلات ورزشی – رفاهی و نیز فضای‌سبز آن بهرمند خواهند شد که با توجه به شناسایی زمین های بدون معارض جهت احداث پارک محله‌ای در دستور کار قرار خواهد گرفت .

    وی ادامه داد: هدف از اجرای این پروژه‌ها ایجاد رفاه و آرامش روحی شهروندان و کانون خانواده‌هاست که امیدوارم با تکمیل و بهره‌برداری این پارک محله‌ای ، مورد رضایت شهروندان و ساکنین منطقه‌ی نفتون قرار گیرد.

    .

    .

    .

    .

    .

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *