×
آخرین اخبار

روایت ورزشکاران از دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی

  • کد نوشته: 93373
  • ۱۴۰۱-۰۶-۲۱
  • 243 بازدید
  • به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز و بر اساس اطلاعات دریافتی از شرکت کنندگان، در این دیدار علاوه بر وزیر ورزش و جوانان، جمعی از مدیران ورزشی کشور، قهرمانان و مدال آوران المپیک و مسابقات جهانی و نیز پیشکسوتان ورزشی و جمعی از خانواده شهدای مدافع حرم نیز حضور داشتند. کنگره ملی شهدای ورزشکار با شعار […]

    روایت ورزشکاران از دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی

    به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز و بر اساس اطلاعات دریافتی از شرکت کنندگان، در این دیدار علاوه بر وزیر ورزش و جوانان، جمعی از مدیران ورزشی کشور، قهرمانان و مدال آوران المپیک و مسابقات جهانی و نیز پیشکسوتان ورزشی و جمعی از خانواده شهدای مدافع حرم نیز حضور داشتند. کنگره ملی شهدای ورزشکار با شعار «پهلوانان ماندگار » ماه آینده برگزار می شود.

    نیما نکیسا از دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان که در این جلسه حضور داشته است، در این باره نوشت: «کنگره شهدای ورزشکار ماه آینده قرار است برگزار شود. امروز برکت برگزاری این کنگره شامل حالم شد و توفیق زیارت رهبر انقلاب نصیبم [شد].رهبر انقلاب حرفهای زیادی برای ما ورزشکاران داشتند. هم از جنس محبت و هم از جنس پاسداشت و مراقبت. به وقتش در روز برگزاری کنگره آن را خواهید شنید.»
    الهام حسینی نخستین بانوی مدال آور وزنه برداری ایران از دیگر شرکت کنندگان در این نشست بوده است که در این ارتباط در فضای مجازی چنین نوشت: «امروز حس و حال خوبی در دیدار با رهبر عزیزمون برای کنگره ی شهدای ورزش که ماه دیگه برگزار میشه داشتم، چقدر مطالب خوب و دلنشینی بیان فرمودن. جلسه بسیار معنوی و ارزشی چقدر عالمانه و با محبت بودن»

    از دیگر شرکت کنندگان در این دیدار می توان به جواد فروغی قهرمان المپیک در رشته تیراندازی اشاره کرد که نخستین مدال طلای المپیک را در این رشته برای ایران در المپیک ۲۰۲۰ ژاپن به دست آورد؛ این مدال آور ورزشی درباره دیدار روز گذشته با رهبر فرزانه انقلاب نوشته است: «در دیدار اعضا ستاد کنگره ملی شهدای ورزش کشور با مقام معظم رهبری افتخار کردم به ورزشکار بودنم چرا که ۵۱۳۵ شهید از این جامعه پر افتخار تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است.»

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *